yusan
暱稱: `·'Saη..,
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
換了..
今日好D..
身心攰
Pussy! XD
算什麼?
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
- Bel bel -
- Cheng2 -
- Chu -
- Fish -
- Hin -
- Kakiko -
- Ka妍 -
- Kiri -
- Lok -
- Milk -
- Seii -
- Shen -
- Suki -
- Tong -
- Vicky -
- 大龜 -
- 老公 -
- 老尾 -
- 低B G -
- 余Weng -
- 李姬姬 -
- 豆Fu -
- 阮仔 -
- 周大波 -
- 肥Ka -
- 俊文 -
- 振宇 -
- 陳詠Ian -
- 溫靜B -

2007.06.28  晴天

 始終.. 

[櫻花就算凋謝,看起來還是一樣美艷]

孤獨的感覺又來了.. 其實這種感覺並不陌生! 反正不是第一次了.. 上課下課沒有Tong 俊文陪伴' 回到家後睡在床上.. 對著天花板! 我大哭了.. 因為我用心卻是空歡喜一場! 當沒有人愛惜自己時, 我也不會愛惜自己!!

Be a smoker!

今天無意中看到! 勾起很多回憶' 但我想現在他不愛我了..

 

我想變瞎子.. 我想沉睡! 我不想再做人..

  

刊登時間︰2007-06-28 12:21 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 yusan 的日誌)


CHENG*2_ 於 2007-06-30 03:01 PM 發表:
MIZ U SO MUCH,,
有事GE就打比我LA!.."
* 我會聽你傾訴GA!!!!!!!!!!***隨時都得,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Suki 於 2007-06-29 06:49 PM 發表:
SAN,你唔係冇我咁叻~
而係...你冇信心你可以做到姐!!!!
你係san~冇野係難到你ga "
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Mani-] 於 2007-06-28 10:49 PM 發表:
SAN..WAHT HAPPENED AH??BE HAPPY AH'''知MA??XDXD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我開心唔到. . Sorry!
Posted at 2007-06-28 11:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



vicky 於 2007-06-28 10:48 PM 發表:
你又泥la,,,唉...be happi..不過我都知會好難ga la..因為我自己都做吾到!!不過,,你要堅強d ar...有咩打比我la...千期吾好倏傻是la...大好青年...不要怕,,知道ma,,,,哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你都未搞掂你各個Anton LA! XD 你加油BA!
Posted at 2007-06-28 11:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Loii '2 於 2007-06-28 10:31 PM 發表:
你地發征咩事丫'!? 可以告訴我MA?'
但係無論如何 .. 唔好唔開心..Okay!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩事你遲D會知KA LA! 多謝你關心丫~ ^^
Posted at 2007-06-28 11:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Suki 於 2007-06-28 10:29 PM 發表:
繼續中意一個變左ge人...傷心ge就唔會係自己!!!我就係一個人"板",但係只要你唔好諗咁多,你一定可以捱過呢段日子~ 記住...時間可以沖淡一切 !!! 開心d la "san ~ 有需要我ge地方就find me la ...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Suki baby~ 我冇你咁叻. .
Posted at 2007-06-28 11:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



L.C.M. 於 2007-06-28 10:17 PM 發表:
你想....瞎子摸象!!hahaha
你地自己ge野,外人不應多加意見,否則事情只會乙糟!!
只要不違背自己ge良心,,,無悔就可以la!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

今日聽你講左咁多野. . 我知你想我自己揸主意!
Posted at 2007-06-28 11:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ka 於 2007-06-28 09:41 PM 發表:
ah.,ng好話係拍拖.,個負擔其實會好重., mm.,,總之你搵你令你覺得會開心d 解決方法Na.,!
其實我1直都覺得你好似我內心入面1個影.. haa.,, ng知你會ng會明我呢個意思Le.,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我梗係明你講乜LA! 唉~
Posted at 2007-06-28 09:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ian 於 2007-06-28 09:36 PM 發表:
當沒有人愛惜你時..
你更要愛惜自己!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我同你諗法唔同. .
Posted at 2007-06-28 10:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ka 於 2007-06-28 09:35 PM 發表:
我ng覺得會失望.,因為而家實在係太早!..
單戀咪變左我之前咁Lo! ng好試Na..! 我以前就係因為ng識放手.,搞到自己好辛苦.,而戈種辛苦真係ng係1般Ge辛苦a.... ng想同人解釋.,咩都ng想講.,就好似你而家咁a..! San.,我知你好難會放得開.,但係你都識講.,佢變左! 咁你等黎仲咩? 等佢返黎搵你? 我ng知你所謂Ge單戀係咩意思.,不過我覺得你係咁解., 而我.,又好似你之前咁.,係到單戀戈個人.,但係我明我ng可以再同佢1齊Ga Na..... 所以' 睇開d Na..
講真Ga.. 雖然咁講係衰.,不過係事實... 搵幾個人拍下拖., 搵中意你而你ng中意Ge人.,或者會減輕到你Ge痛....
如果.,最後佢搵返你Ge話.... aii.,, 算Na.,我都ng知你Na..你中意點就點Na.....'橫點你地不嬲都係咁..! 我都想你會開心.,!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]