我的資料

暱稱: yusaka
性別: 女
國家: 香港

訪客留言

最近三個月尚無任何留言

2006-07-21

2006 年 7 月 21 日  星期五 晴天

等左咁耐,終於放暑假啦!!但係放假好悶牙...=..=''我真係以為今年又會係香港過暑假嫁!
每年暑假一係係中山,一係係惠東過,本身話返中山既,但係媽咪,同daddy話唔返牙,所以只可
以係香港過渣!!但係有契爺,我同嘉儀先可以係暑假唔洗係香港過暑假渣!!
   7月18日,星期二,我五點半就起左身,訓唔著牙..=_=''之後陪嘉樂睇電視,睇完之後,媽咪
就俾d身份證,回鄉證,都有俾大陸錢我..叫我地小心d,之後我就開機玩左陣,之後就洗頭,換
衫,就落去樓下飲茶,飲左唔係好耐,就返左屋企整好d野,得睇返自己手提,我先知契爺打過黎
,之後我打返俾契爺,傾左陣之後,拎齊d野,就落樓下,見到嘉敏,原來嘉敏俾野嘉儀,今日好似
係嘉敏去英國牙...我同嘉儀之後搭西鐵去屯門同契爺集合,見到契爺,首先陪契爺,奏媽,牙東
去食野先,去左大家樂食野,之後就搭車,唔係搭巴士,係搭小巴,唔係去上水,係去落馬洲,等左
好耐,小巴冇位牙..=*=''到左落馬洲,就搭車去皇?,之後又搭車過關,就去到深圳,我都係第一
次係落馬洲過關去到深圳渣!!^^**因為我每次返大陸,都係會係上水過關去到深圳既...去到深
圳,多到好多人牙..咁我地就坐一架去祈福既車,等左唔係好耐,就開車啦..搭緊車個陣,我諗左
好多野牙!!諗下唔知去到個邊,去邊玩個d..又諗緊,媽咪會點呢??我搭緊車,都好掛住媽咪牙!!
>////<'''坐左兩個鐘,終於到祈福啦!!好開心!!^0^到左之後,去左''祈福酒店'',去到個邊,好
似冇短,咁我就首先去左''祈福食街''食野先...我見到條食街好長牙..個條街咩都有得食嫁..
=3='我地去左其中一間牙...個間店個名好怪...叫做''骨頭館''...=____=''我地入到去,見到
d野食,都係有骨頭咁...我地唔係食左好多野渣!!好似食雞脾咁,要帶個手套先可以食(箭咀)..

              
我地叫左4碟野食野牙..都係食唔曬!!有碗野個d人話係送既..我試下食啦,好難食嫁!我地食完
野之後,就叫左架的士,去左''番禺賓館'',你唔好以為''番禺賓館''好似香港個d咁牙,,係個邊
''賓館''係酒店咁解牙!!我地去到酒店,有牙!!我地去到314,個好令牙!!有兩張床牙!!

 

我地休息左陣,就係酒店附近行下..好多人牙.但係幾熱嫁!!=_=''見到個野,知唔知呢間係咩黎呢?(箭咀)原
來係''麥當勞''牙...好型牙!~>v<買左個邊d特產牙!!幾好味嫁!!行緊個陣,見到好多男仔牙..有
d男仔仲同我講野tim,但係我冇理佢姐..有d都幾型既!!我地行左都幾耐嫁,返到酒店休息下,就
去食晚飯啦,d野食都幾好味嫁!!唔好以為個碟(箭咀)

                                      

得返兩件牙,係我地食左姐...=-=食完之後,
就返上去酒店,洗白白..訓覺覺啦!!><!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 137 | »

« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930