|
今日係第一日正式上堂呀~~雖然都有小小緊張...但係..都冇咩擔心呀~
今日個書包好多野呀~~重到死呀~-v-'''返到上班課...miss同牙 sir就講
下d野啦~~之後..牙sir叫我做女班長呀~~我聽到之後..好..好.驚呀~但..
係...原來係真嫁...唉~~好唔想做呀...-v-'''之後..就上第一堂既課啦~~
就係...科學啦~~科學係溫sir教呀~~都幾好呀~~之後就上數學...數學..
好似係蔣sir都..都ok既..
我上到第二堂..我就好累....但係都要挨...but..我唔知自己可以挨到幾時呀~
之後..就上零售啦~原來零售同商業都差唔多既....個miss 李...個miss 李..
都幾好人嫁..之後..就上普通話啦...我以為普通話係miss教..原來唔係...原來係
個男老師教呀...-__-'''真係....個個叫唔知咩咩sir呀~~唔記得左啦~
之後..就上英文會話啦~英文老師係我個女班主任..miss 麥呀~~miss好好人嫁...
佢\對我地幾好嫁...我終於等到去食飯啦..真係好開心...令到我她累既樣...
變返好開心..
但係..我個陣...諗緊d野呀...所以令到我唔係好開心呀...我出到去班課門口..我見到
文文呀....但係..我冇同佢\講野呀...佢好似好唔開心咁呀....所以..就...出到去食飯...
我同希瑜就去左B仔食野呀...食完野之後...見到仲有時間...咁就行左一陣...之後..就
返學校啦...返到學校..我見唔到文文...本身想搵文文..但係都係冇搵呀~驚文文仲唔
開心呀~~打鍾之後..我同希瑜都係唔見嘉儀..同嘉敏...原來佢\地遲到呀~再上完英文
之後..就上中文啦...中文我地微分組呀...所以就考一個試..睇下..邊個入邊姐呀~~
都幾難下呀...之後..我地上完班主任之後..就放學啦~終於放學啦...好開心呀~>V<
雖然係放左學呀...但係..我都好唔開心呀~~因為..放學見唔到文文呀~
我覺得我同文文...好似好唔識對方咁呀..我好驚...我同佢\唔會好似咁呀~~>v<
我好驚呀~依家有唔同一班...都唔知大家點...>v<我好驚..冇左文文呀...
真係好驚...尼件事..我都諗左好耐嫁啦...同佢唔同一班...又唔可以時時債計..
真係唔知點好呀...
你都要加油呀~~我會永遠..支持你的...雖然..我和你不可以愛上對方...
但我..會永遠..記鬼同你的回憶的..我會支持你的... |