今日本身都唔出街咖啦~~但係媽咪覆診..所以..我就陪左媽咪啦~~
但係...首先去飲左荼先~~因為我表妹黎左呀~~表妹同表弟..都黎住呀~
但係住左一日渣~~飲完荼之後..我8就同媽咪去搭的士...去睇醫生啦...
嘩~~我同媽咪9點幾去...11點幾先睇呀~~等到我死呀~~又悶死呀~~
部mp3又俾左家姐...-0-''''所以係個邊呆左好耐呀~12點幾先走呀~~
我地就搭番的士返屋企啦~~差唔多到樓下既時候....黃生就打俾媽咪...
黃生話係元朗市中心食緊lunch...想叫埋媽咪....所以..媽咪就叫的士哥
哥去元朗市中心啦~~好開心呀~~去食野呀~>v<我地去到紅榭林食野
呀~~s野食ok啦~~我地食完野之後....本身諗住挵番的士返屋企..但係...
見到個買衫店..所以就入左去啦~個間店係2%呀~~都算名牌啦~~媽咪見
到幾令...所以先入到渣~~我就睇下有咩衫衫令啦~之後..俾我見到件衫幾
令呀~媽咪都話令呀~~不過係背心呀~~我好少買背心嫁~~我記得好似係
第二次買背心嫁~~-v-''''媽咪話..幾令呀~~買左返去..睇下好唔睇啦..之後..
我諗下啦~~都幾令喎~~好似幾好..所以就買左啦~~之後...我又見到條牛
仔褲幾令喎....又幾好...咁我就問下媽咪...媽咪話...好咩...媽咪咁講....但
係...條牛仔褲下面係好咩咁..但係媽咪..芥我試下喎..咁我就試下啦~都幾
好呀~~媽咪都話好呀~所以媽咪都話買埋俾我呀~~>v<好開心呀~之後就返屋企啦~~
|