今日返中山呀~~今日五點幾起身呀~~
之後...就起身刷牙,洗臉..之後就六點三就出去..落樓下搭車...
去到深圳..我地就搭車去中山啦~~去到中山都9點幾呀~~
我地座左兩個鐘車呀~之後..daddy話去飲茶...飲茶...都係飲左一陣...
就搭的士返去爺爺屋企啦..本身可以搭摩托車(電單車)返去嫁~~
但係落雨呀~~所以先搭的士渣....-_-''
返到去爺爺個邊..都係11點渣...-0-'''
11點渣..唔係夜晚呀~~係早上呀~~
返到去個邊..都冇咩...好做呀~~發呆呀..

唉~~我咁樣..就挨到夜晚啦..真係好辛苦呀~~
好唔慣呀~~聽日可以返香港啦...
今日晚飯好正呀~~>v<
訓覺個陣時...諗下媽咪點呢~~
因為..媽咪冇返去呀~~所以好掛住媽咪呀~
文文都係呀!!>//<我都好掛住文文呀!!~~
|