琴日媽咪覆完診之後..今日又覆診啦~
今日陪左媽咪覆診之後....我就同嘉儀...
去番元朗..剪髮...只係我剪渣~~
我只係偷薄左渣~
之後...就覺得太早啦~~所以~就返屋企先~~
今日買左本comis fan睇呀~送左隻手錶呀~~
都ok既~~之後..我同嘉儀12點幾就出去...
因為約左嘉敏同希瑜呀~~
首先去左落下等嘉敏...之後就學校門口等希瑜呀~~
但係..我地差唔多到學校既時候...就見到希瑜啦~
希瑜同嘉敏都冇咩點變呀~~
我地返到學校買完書..之後..就去shopping呀~~
返到屋企...冇咩好做...夜晚..就準備聽日返中山d野呀~~
我地只係返中山住一日渣~唉!~媽咪唔可以返呀~
媽咪唔返..好似唔係好開心咁呀
唉~~尼幾日唔見文文online呀~~
諗住俾佢\呀~~我前幾日整左張圖俾佢\呀~~
佢\可能買電腦...所以...唔可以玩姐~~
|