今年既暑假真係過得好快呀~~快到我唔想做暑期作業呀!!>_<
今年都ok既~~都冇咩出街啦~~
唉~~琴日係會考放榜呀~d人真係好緊張呀~~
9月份,我家姐中五啦~佢06年要會考啦~~
佢真係好大壓力呀~我唔知點算好呀~~
我只係幫佢做下d野...唔洗佢煮飯咁啦~
希望家姐合格呀~~唔係..係一定會合格...>v<
我覺得媽咪真係好錫我地..係好錫呀~~
今年真係多左好多電器用品呀~~
有mp3,相機,多士爐...都好多啦~~
真係見到媽咪,爸爸咁辛苦..我好想幫佢地分擔呀!
但係..媽咪,爸爸唔俾呀~~
佢地話努力讀書..乖d..就得啦~~>v<
媽咪,爸爸...我會好好好努力讀書....好孝順你地呀!!>v<
文文真係好可愛呀~~>v<
文文,我唔會唔要你嫁~>v<
我會永遠錫你呀!!>//<
''佢''現在幾好嗎?@_@
|