我的資料

暱稱: yusaka
性別: 女
國家: 香港

訪客留言

最近三個月尚無任何留言

今日開學啦~~>v<'''

2005 年 9 月 1 日  星期四 晴天

今日要開學啦~~真係好唔想返學呀~~-v-'''

琴日訓唔到呀~~因為太緊張啦...琴日我12點起左身...

2點幾又起左身,5點40分起左身啦~~起左身之後,就好唔想訓啦~

所以,就起身啦..唔理幾點...就起左身啦~之後,就整好d野啦~

8點05分..就出門口啦~今日真係好熱呀~ 熱到死呀-3-'''

返到學校..就見到..好多人係壁報板個邊,咁我就去睇下啦~~

原來係分班呀~~我以為係睇成績分嫁...原來唔係既...

不過,有希瑜同我一班姐~但係....牙豪同我一班呀~~

之後..我就覺得...今次都唔係睇成績分既...係是但分嫁...

呀~~係呀~今日同嘉敏,細佬一齊返學既時侯..見到牙豪係賀屏樓個邊呀~

個陣時...細妹,嘉敏驚死呀~~不過細佬都唔驚既...我都唔驚呀~~之前同佢

唔係好識個陣..就好驚嫁...但係..依家..就唔驚啦~我入既係二(善)班呀~~

姐係2[D]呀~~嘉儀就二(正)班啦~~係2E班呀~~

鐘聲鄉左之後...就排隊啦~~之後..就上去禮堂...舉行開學禮呀~

嘩~~想悶死人咩....講成個鐘呀... ....校長係10點35分開始..講到差唔

多11點呀....-v-'''校長,真係好勁呀~~可以講咁耐...咁我俾佢講2個鐘佢講..

咁佢可以講到3個鐘啦...之後,溫sir叫我留得..講聽日食飯d野...

牙sir話...聽日我地F.2冇訂飯...所以..聽日可以出去食飯呀~~好開心呀~~>V<正呀~

唔知聽日文文去邊到食飯呢~~之後,我地就上班課啦~~

我個班班主任都幾好嫁喎~~>v<男個個叫廖sir,女個個叫miss 麥呀~~

佢地好好人嫁~>v<嘩~~今日派左好多野呀~~係勁多呀~~

仲要交錢個d呀~~勁多錢呀~好似要交5百幾呀~~

聽日就正式上堂啦~~>v<要加油呀~~

你都要加油呀~~>v<

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ... | 137 | »

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930