|
|
2009 年 10 月 2 日 星期五  |
冇主題...
✪ |
分類: 未分類 |
冇題目XD
今早我冇帶口罩-3-
我以為d prefect會記我名-,-
點知佢地冇咁做xd
我係咁行過都冇事..
勁!!
***********************
無無聊聊咁過....
但係到到中文堂-,-
個死偉哥,,
冇啦啦講話咩 :[ 做咩我成日望過黎佢果邊.. ] 
食屎喇你,,
如果我唔係口快快講錯野,,,
我鬧左你好內喇!!
咪以為係你諗既咁喇,,,
唔該你聽到人講d野,,
用你個豬腦分析下先喇!!!
真你勁想同你講清楚d
好心你喇,,,
你果邊大把人囉,,
我望lian唔得咩,,白痴仔!!
更何況我都成日周圍望嫁喇無聊果陣..
你心理變態呀!!
我跟本連眼尾都味望過你個豬樣1眼囉-,-
痴線!!!
我真係丐勁想果陣同你講,,
唔係望你,,都冇望你囉,肥樣!!
到到lunch~~
去左m記-3-
原來manman賴屎,都係啊潘建議佢既xDD
多得啊潘你唔小喇xDD
比我發現左XD
笑左xD
係咁偷人d桃桃
好正xd
_________________
isc堂.....
悶呀~~~
我訓左教-,-
好釆佢見唔到姐xd
跟住就去左504Quiz-3-
ok喇都XD
_____________
放左學,,,
去左Food court 坐左陣...
跟住去左影貼紙相xdd
冇紙-,-
等左好內-3-
好喇,,
我汁定野先~~~
cm 呀!!!
睇左就要留cm比我-3-
聽日就係喇;;
第1個咁過既中秋節 ::
anyway 都過左去喇;]
算喇;]
中秋節快樂呀!!
| |
love B-Duck
|
« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | »
|