yvette_lit
暱稱: 列仔地頭
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
最新文章
2011-02-13
2011-01-24
2011-01-22
2010-12-30
2010-12-28
2009 年 10 月 2 日  星期五   晴天


冇主題... 呆滯 分類: 未分類

冇題目XD

今早我冇帶口罩-3-

我以為d prefect會記我名-,-

點知佢地冇咁做xd

我係咁行過都冇事..

勁!!

***********************

無無聊聊咁過....

但係到到中文堂-,-

個死偉哥,,

冇啦啦講話咩 :[ 做咩我成日望過黎佢果邊.. ]

食屎喇你,,

如果我唔係口快快講錯野,,,

我鬧左你好內喇!!

咪以為係你諗既咁喇,,,

唔該你聽到人講d野,,

用你個豬腦分析下先喇!!!

真你勁想同你講清楚d

好心你喇,,,

你果邊大把人囉,,

我望lian唔得咩,,白痴仔!!

更何況我都成日周圍望嫁喇無聊果陣..

你心理變態呀!!

我跟本連眼尾都味望過你個豬樣1眼囉-,-

痴線!!!

我真係丐勁想果陣同你講,,

唔係望你,,都冇望你囉,肥樣!!

到到lunch~~

去左m記-3-

原來manman賴屎,都係啊潘建議佢既xDD

多得啊潘你唔小喇xDD

比我發現左XD

笑左xD

係咁偷人d桃桃

好正xd

_________________

isc堂.....

悶呀~~~

我訓左教-,-

好釆佢見唔到姐xd

跟住就去左504Quiz-3-

ok喇都XD

_____________

放左學,,,

去左Food court 坐左陣...

跟住去左影貼紙相xdd

冇紙-,-

等左好內-3-

好喇,,

我汁定野先~~~

cm 呀!!!

睇左就要留cm比我-3-

 


聽日就係喇;;

第1個咁過既中秋節 ::

anyway 都過左去喇;]

算喇;]

中秋節快樂呀!!

 

 
love  B-Duck 
發表時間:2009-10-02 08:33 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]