|
|
2009 年 9 月 29 日 星期二  |
『偷桃記』
✪ |
分類: 未分類 |
『偷桃記』xd
人人都有桃比人偷xd
但係有d人d桃就冇人想偷..
點解???
因為驚偷桃果陣,,
桃主會賴屎
拿拿拿;;
所為「偷桃」;;
意思就係 打人patpat ;]
好好玩嫁xd
今日我偷左好多桃XD
我一陣想偷啊哥桃-3-
希望偷到XD
   
放左學REME ;;
同唔到manman一齊坐t3t
做唔到想做既野tim~~
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唉 :::::
有人同我爭仔仔xd
我諗通左喇
如果木瓜你想爭,而仔仔你右無所胃既
我都理得你
你可以包2奶
咁姐係我都可以包2佬xd
你諗下喇仔仔xd
; DDDDDDDD
我就打完喇;]
CM FOR me !!!!
唔該xd
新聞報告完畢;;;再會xd
| |
love B-Duck
|
« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | »
|