|
|
2009 年 10 月 1 日 星期四  |
正!!
✪ |
分類: 未分類 |
今日係中國國慶日;;
中國60歲喇XD
中國加油!!!
好正呀今日XD
同左YIPYING ,啊潘同卓仔去玩xd
925 出門口- - (早左d)xd
1015 到左唱k果度
同yip打交xd
卓仔同啊潘solo xd
1200 走人
去左APM攞眼鏡(我攞)XD
唔記得果間野係邊-3-
要去詢問處問- -
魚...佢地話唔好睇-,-
攞左眼鏡就去左wcxd
我見到1個人個桃桃XD
佢冇山門就去WC- -
但係佢係背住門口咁,唔知做D咩-3-
跟住就上左去11樓影貼紙相XDD
影第1部都冇咁high ;;
第2部就正死左..
卓仔同我學果D人D Post
學得勁似XD
笑死左,,
但係比啊潘同yipying 佢地post左係部機度-3-
影完就去藍田...
倍卓仔買鞋仔XD
行左幾間 ;
有1間有得睇電視,,
佢地係度簡鞋''
我就係度睇電視xd
但係佢地唔知做咩,,,笑我-_-
買左對簡簡單單既,都幾令;]
買完就去左食冷麵xd
我比部機下親-,-
食完就去攞月餅-3-
我要攞6盒冰皮-3-
3盒7星;2盒水果;1盒朱古力(我既)xd
好多-,-
唔好意思叫卓仔幫我拎到番屋企-3-
自己拎-3-
好重/_\
CM For Me!!!
愈黎愈近中秋,就愈黎愈想念你,,
心酸 ;[
心褢問的 都是 ' 為什麼?
可以回頭嗎??
答案 是 不可能!
後悔當初沒有跟你說多次 我愛你 ;[
一生 一世 都沒有機會再講 ;;
只有 盼望 來生再會''
| |
love B-Duck
|
« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | »
|