今日...*唉∼好痛苦牙今日,,,麵都差D食唔落=*]
小QUIN唔見左成$100""'食完就跑黎跑去幫佢搵錢,,,
差D連手冊都唔記得CHEAK,,,之後我跑離跑去搵果100蚊,,,
番到課室我勁大聲嗌有冇人見到100蚊,,,問左好耐,,,呆七就話林家駿見到有人汁左,,,
之後就去問佢勒∼佢就話小食部D人汁左,,,狂奔落去小食部問,,,佢又話冇,,,
小QUIN喊牙,,,叫埋YUYU幫手搵,,,幫手問有冇人有線索,,,
YUYU安慰小QUIN...*死人K型又無LALA死出黎問3問4...*正8公"""
我同YUYU 1齊趕左佢走...*去左搵MISS SHIU***
去到教員室用英文"""UP到1舊舊...*冇計勒,,,又急又擔心*!!!
要等埋MISS SHIU同PPK傾計...*幾秒後終於出到黎""
莓:MAY I SPEAK CANTONES<---[[唔Q記得係咪咁串...*是Q但勒,,,]]*?
MISS SHIU:WHY*?WHAT'S HAPPEN*?[[妖...*咁Q多DE講架"""]]
莓:SHE LOST 100 DOLLARS,,,
MISS SHIU:O...*咁大件事*?[[肯講中文勒咩*?等你好Q耐勒*!]]
之後UP1番∼詩敏.袁華子講左D野比我地同MISS SHIU 知,,,
就上左2樓勒,,,問2D果班人,,,
之後又叫我叫STAR哥過黎...*我用左我50% GE聲音叫STAR哥,,,
佢就慢慢行,,,死勒,,,成班FORM ONE都唔知聽唔聽到我咁Q大聲叫架*?!
跟住叫番恆恆,,,咁MISS SHIU就見到YUYU講左好耐對策之後佢就叫我上堂先,,,
去到VA我都好擔心,,,等左勁耐好在佢搵到...*>V<""
有D鄙視小食部D人...*
放學去左飲野慶祝...*我抽左4次憑小QUIN就抽到星星彈彈波>3<"""
5個牙...*我好中2儲彈彈波>3<"""
之後又落葵芳...*見到林欣牙"""
HEEHEE*AND THEN GO HOME LU...* |