Tracing Love Will Never Regret♥。
 

 

 

yvonne42
暱稱: ♣南瓜°
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 16 日  星期五 晴天
好險牙*!    

今日差D留堂牙又*!好在唔洗姐...*

SO得番3個要留___"

LUNCH去左M記食,,,4:00去左女童軍"""

1番學比SAI兒叫仆街-0-"""估唔到SAI兒都咁粗...*

大食會...*飲左杯野都冇再食嚕"""

<<續.臨別秋BALL*!>>

 
POST出黎GE時間係︰2005-09-16 08:49 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    


2005 年 9 月 15 日  星期四 晴天
又回來了的感覺...*    

好忙牙呢幾日...*做番乖乖女真係難"""

我指係學業方面姐...*今日佢又影響我同小QUIN...*

中文講D MISS 壞話講2堂"""EPA MISS好串牙,,,仲要串傑傑TIM*

我發覺我又中2左佢勒>V<"好少咋...*但可能唔係"""

千萬唔係李進同傑傑```唔洗諗,,,

EPA堂我聽YUYU講叫佢講D重點比我地間*=]

佢話:呢課冇乜話重唔重點架WOR,,,

之後抵佢比人串番XDDDDD

唉...*點解呢排咁多人煩我GE""">=<"

嗚嗚...*快D過左呢D日子佢勒*!!!

 
POST出黎GE時間係︰2005-09-15 06:09 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    


2005 年 9 月 14 日  星期三 晴天
好忙牙...*    

今日...*唉∼好痛苦牙今日,,,麵都差D食唔落=*]

小QUIN唔見左成$100""'食完就跑黎跑去幫佢搵錢,,,

差D連手冊都唔記得CHEAK,,,之後我跑離跑去搵果100蚊,,,

番到課室我勁大聲嗌有冇人見到100蚊,,,問左好耐,,,呆七就話林家駿見到有人汁左,,,

之後就去問佢勒∼佢就話小食部D人汁左,,,狂奔落去小食部問,,,佢又話冇,,,

小QUIN喊牙,,,叫埋YUYU幫手搵,,,幫手問有冇人有線索,,,

YUYU安慰小QUIN...*死人K型又無LALA死出黎問3問4...*正8公"""

我同YUYU 1齊趕左佢走...*去左搵MISS SHIU***

去到教員室用英文"""UP到1舊舊...*冇計勒,,,又急又擔心*!!!

要等埋MISS SHIU同PPK傾計...*幾秒後終於出到黎""

莓:MAY I SPEAK CANTONES<---[[唔Q記得係咪咁串...*是Q但勒,,,]]*?

MISS SHIU:WHY*?WHAT'S HAPPEN*?[[妖...*咁Q多DE講架"""]]

莓:SHE LOST 100 DOLLARS,,,

MISS SHIU:O...*咁大件事*?[[肯講中文勒咩*?等你好Q耐勒*!]]

之後UP1番∼詩敏.袁華子講左D野比我地同MISS SHIU 知,,,

就上左2樓勒,,,問2D果班人,,,

之後又叫我叫STAR哥過黎...*我用左我50% GE聲音叫STAR哥,,,

佢就慢慢行,,,死勒,,,成班FORM ONE都唔知聽唔聽到我咁Q大聲叫架*?!

跟住叫番恆恆,,,咁MISS SHIU就見到YUYU講左好耐對策之後佢就叫我上堂先,,,

去到VA我都好擔心,,,等左勁耐好在佢搵到...*>V<""

有D鄙視小食部D人...*

放學去左飲野慶祝...*我抽左4次憑小QUIN就抽到星星彈彈波>3<"""

5個牙...*我好中2儲彈彈波>3<"""

之後又落葵芳...*見到林欣牙"""

HEEHEE*AND THEN GO HOME LU...*

 
POST出黎GE時間係︰2005-09-15 05:58 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]