因為MISS SHIU要做節GE關係就5:00放...*
咁就同左小QUIN佢地會合[[唔見牙柔牙><"]]
去左打電話,,,打緊PHOEBE急尿,,,蹲低口係度喊,,,
我知咩事勒,,,就叫佢去TOILET,,,個校工就叫佢去更衣室,,,
之後我又去,,,上到1樓好焗牙,,,咁逼逼吓逼去後面,,,見到牙雞同牙橙,,,
仲有銀姐[[德銀姐]],,,之後我地坐左邊尾幾行,,,我個袋有公仔架,,,
同小QUIN唔同>V<"""
好HIGH牙我地,,,聽到信社副社長電話響,,,
我地3個好齊咁望住佢,,,佢好尷尬牙,,,XDDDDD
之後等我地擰番面佢就打電話WOR,,,我地3個又好齊咁望住佢,,,
佢熄都熄唔切...*XDDDDD
我地3個諗住佢番黎照佢架,,,又冇番黎WOR佢,,,-0-"""
我狂同銀姐傾計,,,佢好想知我中2邊個,,,但點知我係冇架勒,,,
於今朝早消失左,,,但我就知佢GE野呢*! >V<"""
我問佢之前果幾個唱緊歌GE舊生係咪佢杯茶***佢話唔係,,,但好令仔*!
我話係佢GE CAKE"""XDDDDD
又幾令仔WOR,,,佢話係舊GE學生會會長,,,有幾個就唔知話係邊個,,唔記得左勒我*!
有個好似揚明牙,,,我同佢講佢話想話我知但又怕我唔知邊個係揚明-V-"""
又話佢比青衣城D人搵佢去唱過歌,,,但我覺得白色3果個令仔D...*
佢話係校草,,,其實佢係吹架姐,,,佢D FD又係中2呢幾個,,,
佢問我中唔中2...*SORRY"""唔岩我牙...*讚佢令仔唔代表我會中2...*
之後PHOEBE個跟班黎左...*想溝萍萍牙銀姐話...*
我同QUIN好識做縮開XDDDDD
無LALA銀姐爆左句話其實佢GE終極目標係你...*
我好無奈...*明眼人1睇就知佢同萍萍咩架勒*!
係咁口係我地3個格離周圍走,,,-0-"""
去到GAME燈燈答美少女戰士,,,又比佢岩先吹粻*!
之後果佢仲精彩*!人地叫佢介紹自己,,,
燈燈答:我係3b阮明燈有靚仔之稱,,,
哈哈...*嘔爆"""
之後仲有好多野唔打,,,最尾佢\拋D糖拋到比我WOR,,,
岩岩口係張椅度...*咁遠都拋到-V-"""
走果陣PHOEBE有異性無同性WOR*!
跟住果條友走WOR,,,咁小QUIN同我就唔同路><"
佢口係對面搭車,,,我同萍萍等34,,,
佢跟班跟住哂[[[仲唔係想溝萍萍?!]]]
我就叫佢做跟班,,,XDDDDD
上左車仲要BYEBYE我地...*
好開心牙今日,,,我PENCIL CASE果舊吊色[[[有留意有玩過就知係咩]]]都話我今日係LUCKY DAY^^V
佢今日又煩住哂[[[得小QUIN知係邊個,,,唔洗估勒,,,你地唔識架*!]]]
真係..."
我臨BYE人我都加左句"""中秋節快樂"""
但我諗都唔會架勒,,,咁多功課*!學PPK話,,,1路食月餅1路做功課XDDDDD
唔知邊個話1路玩立足1路做功課XDDDDD
哈...*燒左唔洗做"""
到時真係CHARLOTTE今句:自作業勒*!XDDDDD |