Tracing Love Will Never Regret♥。
 

 

 

yvonne42
暱稱: ♣南瓜°
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 18 日  星期日 雨天
科大BBQ*!    

今日去左科大BBQ牙,,,游完水先,,,同牙BEE同牙仗去游,,,得我自己1個女仔換*!>^<

1路游1路傾計-0-"""游到4米果度侵親2次--”死臭BEE*!

跟住游游吓見到昆蟲似曱甴咁GE野>﹏<

游到7點上去,,,更衣室冇人架*!好驚*!但我都淡淡定定咁沖-0-""""""

上到去佢地仲打緊牌,,,佳B去左拎爐,,,咁就同牙BEE同牙仗搵佳B,,,牙BEE仲要拎光劍--”

去到就透爐勒,,,過左陣就佢地落埋黎1齊BB燒,,,>V<"""

陣陣雨,,,><"岩岩燒好左野食咩都拎唔到就落雨,,,我就拎燒烤差食--”

好SPEACIAL牙,,,-V-"""

食完食埋蕃薯牙仗又請我飲好多酒牙,,,THZZZ*

佢話想等我飲醉,,,點之我飲極都係好精神,,,佢話哂左錢XDDDDD

等左好耐表姐表哥佢地都黎左,,,連牙爸都黎左,,,

跟住佢地話番去宿舍打牌,,,牙BEE同佳B都話上去打機,,,咁我咪跟牙媽LOR*!

上到去都成2點幾勒,,,,睇你地D日記牙*!幾掛你地丫*!^^V

打打吓又話走,,,咁就走,,,番到屋企都4點幾,,,都唔知訓唔訓好-O-"""

都係訓左,,,-V-"""

 
POST出黎GE時間係︰2005-09-19 10:33 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


2005 年 9 月 17 日  星期六 晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]    

請輸入瀏覽密碼:  
 
POST出黎GE時間係︰2005-09-17 10:50 AM    


2005 年 9 月 16 日  星期五 晴天
臨別秋BALL*!    

因為MISS SHIU要做節GE關係就5:00放...*

咁就同左小QUIN佢地會合[[唔見牙柔牙><"]]

去左打電話,,,打緊PHOEBE急尿,,,蹲低口係度喊,,,

我知咩事勒,,,就叫佢去TOILET,,,個校工就叫佢去更衣室,,,

之後我又去,,,上到1樓好焗牙,,,咁逼逼吓逼去後面,,,見到牙雞同牙橙,,,

仲有銀姐[[德銀姐]],,,之後我地坐左邊尾幾行,,,我個袋有公仔架,,,

同小QUIN唔同>V<"""

好HIGH牙我地,,,聽到信社副社長電話響,,,

我地3個好齊咁望住佢,,,佢好尷尬牙,,,XDDDDD

之後等我地擰番面佢就打電話WOR,,,我地3個又好齊咁望住佢,,,

佢熄都熄唔切...*XDDDDD

我地3個諗住佢番黎照佢架,,,又冇番黎WOR佢,,,-0-"""

我狂同銀姐傾計,,,佢好想知我中2邊個,,,但點知我係冇架勒,,,

於今朝早消失左,,,但我就知佢GE野呢*!   >V<"""

我問佢之前果幾個唱緊歌GE舊生係咪佢杯茶***佢話唔係,,,但好令仔*!

我話係佢GE CAKE"""XDDDDD

又幾令仔WOR,,,佢話係舊GE學生會會長,,,有幾個就唔知話係邊個,,唔記得左勒我*!

有個好似揚明牙,,,我同佢講佢話想話我知但又怕我唔知邊個係揚明-V-"""

又話佢比青衣城D人搵佢去唱過歌,,,但我覺得白色3果個令仔D...*

佢話係校草,,,其實佢係吹架姐,,,佢D FD又係中2呢幾個,,,

佢問我中唔中2...*SORRY"""唔岩我牙...*讚佢令仔唔代表我會中2...*

之後PHOEBE個跟班黎左...*想溝萍萍牙銀姐話...*

我同QUIN好識做縮開XDDDDD

無LALA銀姐爆左句話其實佢GE終極目標係你...*

我好無奈...*明眼人1睇就知佢同萍萍咩架勒*!

係咁口係我地3個格離周圍走,,,-0-"""

去到GAME燈燈答美少女戰士,,,又比佢岩先吹粻*!

之後果佢仲精彩*!人地叫佢介紹自己,,,

燈燈答:我係3b阮明燈有靚仔之稱,,,

哈哈...*嘔爆"""

之後仲有好多野唔打,,,最尾佢\拋D糖拋到比我WOR,,,

岩岩口係張椅度...*咁遠都拋到-V-"""

走果陣PHOEBE有異性無同性WOR*!

跟住果條友走WOR,,,咁小QUIN同我就唔同路><"

佢口係對面搭車,,,我同萍萍等34,,,

佢跟班跟住哂[[[仲唔係想溝萍萍?!]]]

我就叫佢做跟班,,,XDDDDD

上左車仲要BYEBYE我地...*

好開心牙今日,,,我PENCIL CASE果舊吊色[[[有留意有玩過就知係咩]]]都話我今日係LUCKY DAY^^V

佢今日又煩住哂[[[得小QUIN知係邊個,,,唔洗估勒,,,你地唔識架*!]]]

真係..."

我臨BYE人我都加左句"""中秋節快樂"""

但我諗都唔會架勒,,,咁多功課*!學PPK話,,,1路食月餅1路做功課XDDDDD

唔知邊個話1路玩立足1路做功課XDDDDD

哈...*燒左唔洗做"""

到時真係CHARLOTTE今句:自作業勒*!XDDDDD

 
POST出黎GE時間係︰2005-09-16 09:35 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]