今日好早起左身,,,但有D肚痛勒"""咁就刷牙番學,,,落度去都搭5落到去都唔見JJ貓,,,等到搭7度,,,我就走狙勒*
BECOZ等GE時侯已經爆肚痛勒,,,番到學校比人捉住話要吉個校章落去勒=*]果陣我已經係冇哂力仲要我吉WOR,,,
開始覺得呢個女PREFECT係變態架LOR,,,上到去見到牙雞同我揮手,,,我竟然唔睬佢WOR"""
我都估唔到,,,個眼神好似唔係我咁,,,我絕對唔會咁樣對人\\*
去到我想口係個位到坐陣但真係唔得LOR"""就入左TOILET"""口係廁格到I住,,,係勁爆痛LOR"""
等到JJ貓同小QUIN入左廁所搵我我先講野"""我估到佢地把聲就應佢地"""係勁痛,,,之後就同佢地出左去"""
基本上我都唔想1世I住個TOILET,,,咁就出去"""出左去1陣我又跑番入TOILET,,,
我都唔想架,,,我都想口係操場睇住佢架,,,[[我係唔會講佢係邊個^^]]
但我真係唔得,,,好在今日番早左^^口係TOILET問小QUIN PREFECT熄左燈未,,,佢話未,,
到左佢話熄左我就出左黎,,,落到去見到KATHLEEN,,,佢捉住我見3係咁話好令,,,但我冇比反應,,,
之後死人林朋仲要同我講笑話我差佢5蚊,,,我想講佢差我1蚊未還都廢是,,,BECOZ佢都係玩姐,,,
但佢走果陣仲要踩我1腳,,,我心諗我有力果陣你唔好彩勒,,,記住你數先勒*呵呵]]]
之後1路早會我都想快D,,,但佢死都唔斷氣,,,咁我有幾次差D I 左落牙橙度,,,[[真係好暈,,,但好清醒,,,
其實我忍到架"""]]但我定力夠-V-"""去到讀名佢出左去牙,,,仲口係度笑WOR"""頂佢唔順><"
跟住真係走勒,,,小柔見到我咁佢以為我未訓醒,,,但我話佢知好暈好肚痛,,,
其實我差1杯熱水咋*!口係第2次TOILET果陣我都咩勒,,,差少少咋*!
咁小柔就陪我去搵D書記,,,咁YUYU都黎埋,,,MISS SHIU就問我有冇食早餐,,,
我知佢想拎我黎賣廣告,,,咁我就話有關係咩*?我食唔食都肚痛架勒,,,
咁佢都冇乜野講,,,事實我食唔食真係會肚痛WOR,,,我成日都會咁樣肚痛法架勒,,,
我又點會唔知有咩方法WOR,,,1陣間書記就拎左D餅同埋熱水比我,,,
之後果D唔講勒,,,上到去MISS MAK問點解果D都唔講勒,,,我只係聽到有人話咩我暈低左,,,-O-"""
跟住1路都係肚痛勒,,,因為要訓陣教休息吓先冇事,,,但我2+訓乜Q牙,,,因間比MISS鬧就真係呵呵勒,,,
MISS SHIU叫我唔好死頂,,,我冇必要做呢樣野丫,,,叫我返屋企,,,返到屋企咪又係會肚痛*!
唔通屋企有神仙藥咩,,,咁去到小息就玩左陣排球,,,咁林朋又死左過黎,,,咁我就追佢數同踩番佢幾腳,,,
佢話:乜你咁架,,,等我仲諗住請你食COOKIES TIM,,,唉,,,得$50唔還勒,,,你問PHOEBE拎勒,,,
咁GE人都有*!?CHEAP精,,,
LUNCH同YUYU佢地食得好開心^^放學同旺財柔柔佢地踢BALL,,,
哈哈,,,好好玩牙,,,之後我話5:30走,,,點之佢地個個都走,,,落到葵芳分手GE時候,,,
恆恆同呆7陪我去林士德搭車^^呆7叫話唔好比車炒點之佢比BB車炒,,,XDDDDD
之後番到屋企林朋同小周打黎,,,林朋激嬲左我牙哥,,,口係度話我牙哥,,,
之後我.小周同小QUIN就打去串佢,,,好搞笑LOR,,,
沖完涼就做功課洗碗,,,之後又做功課,,,睇左人間蒸發牙,,,又死番入去做功課勒,,,
到做大長針牙爸入黎話:你唔睇大長針牙*?咁我即刻沖出去,,,好在ISABELLA仲唱緊主題曲姐-V-"""
睇完又做功課,,,做到12點眼訓就訓教勒^^V
今日好開心牙"""多謝你地GE問候\\*
|