Tracing Love Will Never Regret♥。
 

 

 

yvonne42
暱稱: ♣南瓜°
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 30 日  星期五 晴天
95% MOOD*!    

今日好早起左身,,,但有D肚痛勒"""咁就刷牙番學,,,落度去都搭5落到去都唔見JJ貓,,,等到搭7度,,,我就走狙勒*

BECOZ等GE時侯已經爆肚痛勒,,,番到學校比人捉住話要吉個校章落去勒=*]果陣我已經係冇哂力仲要我吉WOR,,,

開始覺得呢個女PREFECT係變態架LOR,,,上到去見到牙雞同我揮手,,,我竟然唔睬佢WOR"""

我都估唔到,,,個眼神好似唔係我咁,,,我絕對唔會咁樣對人\\*

去到我想口係個位到坐陣但真係唔得LOR"""就入左TOILET"""口係廁格到I住,,,係勁爆痛LOR"""

等到JJ貓同小QUIN入左廁所搵我我先講野"""我估到佢地把聲就應佢地"""係勁痛,,,之後就同佢地出左去"""

基本上我都唔想1世I住個TOILET,,,咁就出去"""出左去1陣我又跑番入TOILET,,,

我都唔想架,,,我都想口係操場睇住佢架,,,[[我係唔會講佢係邊個^^]]

但我真係唔得,,,好在今日番早左^^口係TOILET問小QUIN PREFECT熄左燈未,,,佢話未,,

到左佢話熄左我就出左黎,,,落到去見到KATHLEEN,,,佢捉住我見3係咁話好令,,,但我冇比反應,,,

之後死人林朋仲要同我講笑話我差佢5蚊,,,我想講佢差我1蚊未還都廢是,,,BECOZ佢都係玩姐,,,

但佢走果陣仲要踩我1腳,,,我心諗我有力果陣你唔好彩勒,,,記住你數先勒*呵呵]]]

之後1路早會我都想快D,,,但佢死都唔斷氣,,,咁我有幾次差D I 左落牙橙度,,,[[真係好暈,,,但好清醒,,,

其實我忍到架"""]]但我定力夠-V-"""去到讀名佢出左去牙,,,仲口係度笑WOR"""頂佢唔順><"

跟住真係走勒,,,小柔見到我咁佢以為我未訓醒,,,但我話佢知好暈好肚痛,,,

其實我差1杯熱水咋*!口係第2次TOILET果陣我都咩勒,,,差少少咋*!

咁小柔就陪我去搵D書記,,,咁YUYU都黎埋,,,MISS SHIU就問我有冇食早餐,,,

我知佢想拎我黎賣廣告,,,咁我就話有關係咩*?我食唔食都肚痛架勒,,,

咁佢都冇乜野講,,,事實我食唔食真係會肚痛WOR,,,我成日都會咁樣肚痛法架勒,,,

我又點會唔知有咩方法WOR,,,1陣間書記就拎左D餅同埋熱水比我,,,

之後果D唔講勒,,,上到去MISS MAK問點解果D都唔講勒,,,我只係聽到有人話咩我暈低左,,,-O-"""

跟住1路都係肚痛勒,,,因為要訓陣教休息吓先冇事,,,但我2+訓乜Q牙,,,因間比MISS鬧就真係呵呵勒,,,

MISS SHIU叫我唔好死頂,,,我冇必要做呢樣野丫,,,叫我返屋企,,,返到屋企咪又係會肚痛*!

唔通屋企有神仙藥咩,,,咁去到小息就玩左陣排球,,,咁林朋又死左過黎,,,咁我就追佢數同踩番佢幾腳,,,

佢話:乜你咁架,,,等我仲諗住請你食COOKIES TIM,,,唉,,,得$50唔還勒,,,你問PHOEBE拎勒,,,

咁GE人都有*!?CHEAP精,,,

LUNCH同YUYU佢地食得好開心^^放學同旺財柔柔佢地踢BALL,,,

哈哈,,,好好玩牙,,,之後我話5:30走,,,點之佢地個個都走,,,落到葵芳分手GE時候,,,

恆恆同呆7陪我去林士德搭車^^呆7叫話唔好比車炒點之佢比BB車炒,,,XDDDDD

之後番到屋企林朋同小周打黎,,,林朋激嬲左我牙哥,,,口係度話我牙哥,,,

之後我.小周同小QUIN就打去串佢,,,好搞笑LOR,,,

沖完涼就做功課洗碗,,,之後又做功課,,,睇左人間蒸發牙,,,又死番入去做功課勒,,,

到做大長針牙爸入黎話:你唔睇大長針牙*?咁我即刻沖出去,,,好在ISABELLA仲唱緊主題曲姐-V-"""

睇完又做功課,,,做到12點眼訓就訓教勒^^V

今日好開心牙"""多謝你地GE問候\\*

 
POST出黎GE時間係︰2005-10-01 02:01 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    


2005 年 9 月 29 日  星期四 晴天
今日...*    

今日都冇乜野發生勒...*係無聊D咁姐"""

其餘都係MISS YU生日牙,,,追林朋錢牙,,,同燈燈發DIN牙果D,,,

燈燈都痴架*!佢勁DIRTY牙><"等牙雞...*牙雞等林朋番屋企佢又唔唔番,,,

狠心拋棄佢上去搵燈燈,,,上到去我有某件事令我好HAPPY牙>V<"

之後落KWAI FONG買野飲搭車...*番到去好夜嚕,,,

旺財問我去唔去踢波,,,我話去"""佢突然彈句你LOVE邊個,,,

佢UP左我都唔知邊個,,,跟住我都有同番佢講,,,不過略嫌廢話,,,但我係講真架MA*!/^\

之後就食飯牙果D,,,冇乜事,,,要沖涼牙因間*!聽日約左JJ貓1齊番學,,,佢話唔等PHOEBE勒,,,佢成日遲到"""

我冇意見=*]聽日有豐富節目*!>V<"""

 
POST出黎GE時間係︰2005-09-29 08:41 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    


2005 年 9 月 24 日  星期六 雨天
好火牙*!    

我要講GE都講哂,,,口係MISS YU 23.24.25號日記講哂*!

必睇*!仲要話我地仆街...*我鬧左佢*!星期一我驚我真係打佢*!

各位1定要阻止我*!唔洗弧立佢架*!用卑視眼光啤住佢就得*!

弧立佢都益左佢*!今日牙E黎牙,,,又未做功課,,,聽日做"""

發燒牙我,,,食左藥暈暈地咁打,,,有D語無論次,,,SORRY EVERYBODY*!

 
POST出黎GE時間係︰2005-09-24 02:06 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]