Tracing Love Will Never Regret♥。
 

 

 

yvonne42
暱稱: ♣南瓜°
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 24 日  星期四 晴天
累***    

今日一起身除左累同DOWN之外都冇乜感覺"小息17同18話要DISSCUSSION"

真係有D想死GE感覺"其實只係佢地2個自己UP"之後我當然去TOILET勒{免得因間佢地要我講野我就樣衰勒}

出到黎就佢到佢地原來佢地DISSCUSS完-V-"時間岩岩好"好我勁牙XD

之後考完數學MISS YEUNG就搵我勒"咁佢諗住叫我做4點果場"佢都傻架*!我CHOOSE呢個就係貪佢10點果場之MA"

加上係黎姐同NOEL要我陪佢地CHOOSE呢個的*!之後填多少少野就閃得-V-"

力屎堂開始好攰"PTH我GE願望實現左-V-"睇左陣書就訓著左"個夢好怪異牙*!

THEN個鐘聲響左就起左身"臨尾個刻個夢見到D...*差D起唔到身*!{個夢可以HOLD住我*?!}

英文真係悶悶悶"放學等佢地走哂先熄得燈"但佢地又企哂起度傾計WOR"等左勁耐*!

落到去諗住去還書+等埋CPK先生食埋舊野先勒"點知LIBARY冇開"CPK先生又話要加水"

咁我就自己走勒"番到去牙媽話我乖-V-"咁早番"果陣時都4點4勒WOR"點解上次我4點正番到你唔讚GE-V-|||

番到黎食陣野就打日記"打完快D訓*!呢個先係我早番GE原因"多謝"{THAT'S THE END OF MY SPEECH!THANK

YOU}

 
POST出黎GE時間係︰2005-11-24 04:53 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    


2005 年 11 月 23 日  星期三 晴天
好熱牙*    

好耐冇打呢邊D日記"打番先_*第一就係我轉左板面"令呢-V-"

今朝番到去上唔到課室"去完TOILET就見到小林*!佢算醒"咁都比佢估得中"

中文收左我果份唔係功課GE功課*!其實入面真係有功課架*!

PE我隻手拎唔實個HANDBALL...*玩到痴左線"

小息上左去搵牙哥"見到賴X"我望佢一眼就即刻話唔知唔知就走左"

下次咁衰我一定會話:吓"我諗住問你係咪男性"你話唔知牙"真係...*

哼哼"XD等你咁衰勒*!之後叫佢拎件3"LUNCH一食完諗住去MMLC PRINT野就見到佢"

佢話冇帶KEY仲要我陪佢食野+拎番D書比佢-O-"NONONO我唔要著裙*!

唉...*但我係15MINS有得飲2包野飲都HAPPY架勒*!

VA我覺得條友真係愈來愈串"有拖拍就咁串"之後又搶我D野我拎番仲打我隻手"

我以前覺得你好人先同你咁FD咩都唔MIND"但我覺得你咁樣我冇必要同你客氣LOR"

如果唔係睇在你條女份上我會串到你死LOR"我今日咁樣講只係道理*!你有問過我咩*?

未問過就收勒*!哼"冇D禮貌只係識打打打"你冇野牙,,,

中屎人地講個ANSWER周詠儀又唔聽WOR"係咁抄我份野"我都係聽個ANSWER咋"

自己成日唔聽野又要抄人野WOR"之後集會前我口係CLASSROOM...*

樣衰"比K型見到"我即刻CLOSE左道門叫佢走"之後再以9秒9閃入TOILET"BECOZ比K型見到我換左返學鞋勒*!

唔可以再比其他人見到架*!咁樣衰--"換埋3就落左去"點解咁多人都要問我呢種問題*?

我已經好唔開心勒*!放學黎姐仲問我有冇同牙邊個拍拖"唉"以前我會答你冇*!

NOW我會唔答你"其實你都見到佢接佢先咁問*?我就話:點解你唔問佢*?

黎姐:因為你口係我隔離丫MA"GD ANSWER*!=V=''唉...*我仲記得前日同DAVIE傾計"

佢又係講果D"仲講埋呂生出黎"2年勒"我係唔會鐘意佢架叫佢死心勒...*

反而你同MANDY咁都好擔心你地"返到去就ON了"

途中見到SAI兒XD我覺得有時我都幾蝦佢"

我一路行一路諗:如果你同佢一齊會點*?姐弟戀你地都肯...*咁即係之前係我自私*?對唔住。

你同我咩關係*?都係陌生人黎架姐...*

過去我 是你最最寶貴 轉個背毫無留戀的放低
六年長伴你 如何浪費 你搭上新貴

**我會笑 受騙仍如常扮笑 再指責與黑臉
你都會說再見 我早放棄了 無奈導火一發再不止
我 勝在最會演戲 這笨透女子 處在劣勢
未流露心情 難委屈到涕淚塗地

來贈你 一聲恭喜 一臉幸福 掩蓋我痛悲 
恭喜他替代同遊蜜月旅程 一世待你好 
快樂至死 然後我淪為憶記

任我 多好心地 這樣受傷總也會歎息 
多麼好戲未藏住那一腔怨氣 沒有怪你察覺不到這種心理
其實早交足戲 多不想你走 扮作不緊也不理

愛錯了 就算滿肚悲憤 撐過了 仍然能瀟灑轉身
未能懷念你 愁城自窘 更有失身份

Repeat**

讓我揮灑的獻技 飾演分手角色 永別你

 
POST出黎GE時間係︰2005-11-23 07:24 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    


2005 年 10 月 14 日  星期五 晴天
各位位牙>3<"    

各位牙*小吉我轉左板板牙,,,得閒就黎留個言仔勒"""

BUT我仲會用呢個...*呵22=*]

http://www.hkflash.com/gb/gb.asp?id=selphie

 
POST出黎GE時間係︰2005-10-14 09:38 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]