好耐冇打呢邊D日記"打番先_*第一就係我轉左板面"令呢-V-"
今朝番到去上唔到課室"去完TOILET就見到小林*!佢算醒"咁都比佢估得中"
中文收左我果份唔係功課GE功課*!其實入面真係有功課架*!
PE我隻手拎唔實個HANDBALL...*玩到痴左線"
小息上左去搵牙哥"見到賴X"我望佢一眼就即刻話唔知唔知就走左"
下次咁衰我一定會話:吓"我諗住問你係咪男性"你話唔知牙"真係...*
哼哼"XD等你咁衰勒*!之後叫佢拎件3"LUNCH一食完諗住去MMLC PRINT野就見到佢"
佢話冇帶KEY仲要我陪佢食野+拎番D書比佢-O-"NONONO我唔要著裙*!
唉...*但我係15MINS有得飲2包野飲都HAPPY架勒*!
VA我覺得條友真係愈來愈串"有拖拍就咁串"之後又搶我D野我拎番仲打我隻手"
我以前覺得你好人先同你咁FD咩都唔MIND"但我覺得你咁樣我冇必要同你客氣LOR"
如果唔係睇在你條女份上我會串到你死LOR"我今日咁樣講只係道理*!你有問過我咩*?
未問過就收勒*!哼"冇D禮貌只係識打打打"你冇野牙,,,
中屎人地講個ANSWER周詠儀又唔聽WOR"係咁抄我份野"我都係聽個ANSWER咋"
自己成日唔聽野又要抄人野WOR"之後集會前我口係CLASSROOM...*
樣衰"比K型見到"我即刻CLOSE左道門叫佢走"之後再以9秒9閃入TOILET"BECOZ比K型見到我換左返學鞋勒*!
唔可以再比其他人見到架*!咁樣衰--"換埋3就落左去"點解咁多人都要問我呢種問題*?
我已經好唔開心勒*!放學黎姐仲問我有冇同牙邊個拍拖"唉"以前我會答你冇*!
NOW我會唔答你"其實你都見到佢接佢先咁問*?我就話:點解你唔問佢*?
黎姐:因為你口係我隔離丫MA"GD ANSWER*!=V=''唉...*我仲記得前日同DAVIE傾計"
佢又係講果D"仲講埋呂生出黎"2年勒"我係唔會鐘意佢架叫佢死心勒...*
反而你同MANDY咁都好擔心你地"返到去就ON了"
途中見到SAI兒XD我覺得有時我都幾蝦佢"
我一路行一路諗:如果你同佢一齊會點*?姐弟戀你地都肯...*咁即係之前係我自私*?對唔住。
你同我咩關係*?都係陌生人黎架姐...*
過去我 是你最最寶貴 轉個背毫無留戀的放低
六年長伴你 如何浪費 你搭上新貴
**我會笑 受騙仍如常扮笑 再指責與黑臉
你都會說再見 我早放棄了 無奈導火一發再不止
我 勝在最會演戲 這笨透女子 處在劣勢
未流露心情 難委屈到涕淚塗地
來贈你 一聲恭喜 一臉幸福 掩蓋我痛悲
恭喜他替代同遊蜜月旅程 一世待你好
快樂至死 然後我淪為憶記
任我 多好心地 這樣受傷總也會歎息
多麼好戲未藏住那一腔怨氣 沒有怪你察覺不到這種心理
其實早交足戲 多不想你走 扮作不緊也不理*
愛錯了 就算滿肚悲憤 撐過了 仍然能瀟灑轉身
未能懷念你 愁城自窘 更有失身份
Repeat**
讓我揮灑的獻技 飾演分手角色 永別你 |