今日又冇得上去"2日都係等牙哥等到7點10先出門口*!
今日心情好番好多"起碼我唔係苦笑-V-"上到去課室臨門一個PK"{冇P落地下}
樣衰到"之後我望番轉頭"見SUSIE呆左"我笑到喪左"XD事實又真係好好笑"
地理佢黎到我先做-3-"之後周儀一手搶我幫我做掂哂"勁,,,THZ*
科學"吤s左我起身有D搵笨感覺"不過我事實真係唔識個ANSWER MA"
企左起身一陣就上去"LUNCH去左呢個7-11"食左個杯面+蘋果汁*!
我係為左飲蘋果汁先去7-11 -V-"
飲完就KEEP住個樽>3333<抽左塊牌"令牙*!之後POSTER佢地男仔唔做野架*!哼哼"
放學"去左7-11,,,食蝦條飽左--"又見到賓仔{唔知GE就去睇牙旺新傳你就知咩人係賓仔-O-"}
等小QUIN走左我都走勒,,,不來賓仔同我一座-O-"番到去ONLINE打日記做功課,,,
聽日實攰死""" |