Tracing Love Will Never Regret♥。
 

 

 

yvonne42
暱稱: ♣南瓜°
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 2 日  星期日 晴天
POST相唔打字嚕"*    

我同miss yue!!

我同miss yue,,,袁華子同翟儀*

 
POST出黎GE時間係︰2006-04-02 08:02 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    


2005 年 12 月 11 日  星期日 晴天
WOW"    

1// 迪寶寶
2// 小壽司
3// 牙T
4// 奶粉B
5// 小塋
6// MANDY
7// 奸仔
8// 家家
9// 袁華子
10// 牙雞
11// KATHLEEN
12// 柔柔
13// YOYO
14// 恆恆
15// 牙橙
16// 姬姬
17// 小QOO QOO
18// 萍萍
19// JJ
20// 詩敏

[ 8號同邊個拍緊拖?] : 小QUIN咁乖∼當然冇勒*!!!
[ 9號係男仔定係女仔?] : 男"
[ 如果16號同12號一齊,會唔會好正?] :  2個都係女黎架XP"
[ 18號同5號呢?] : 同上"
[ 17號讀緊乜?] : CZM"
[ 你同12號最後一次傾計係幾時?] : 2005-12-11 4:05分
[ 6號最鍾意邊隊 band?] : 我唔知牙"問問小D先@@"
[ 1號有冇兄弟姐妹?] : 有∼
[ 你會唔會溝3號?] :  我地散埋TIM勒∼XBF來的∼
[ 咁7號呢?] : 奸仔只係朋友來的∼
[ 16號係咪獨身?] : 我諗係掛∼
[ 15號姓乜?] : 陳"
[ 10號叫乜名?] : 張秋雞"
[ 4號最鍾意做乜?] :行街街XP"
[ 13號吸引嗎?] : 索女牙^^
[ 14號同19號會夾嗎?] : NONONO
[ 20號讀緊邊間學校?] : CZM"
[ 隨便講 d 11號既野俾我知?] : 拍拖ING"
[ 1號呢?] : 秘密XD"
[ 3號呢?] : 同佢拍過拖XP"
[ 你試過對15號有 feel 嗎?] : 橙橙>3<朋友的FEEL
[ 9號住邊?] : 青衣
[ 4號最鍾意乜色?] : BLUE"
[ 5號同6號係咪好朋友?] :  唔係∼
[ 7號鍾意20號嗎?] : 3唔7識
[ 8號同19號呢?] : 2女來的。
[ 你點識2號?] : 好難講BOR*由好多關係駁成FDS"
[ 10號有冇寵物?] : 唔知唷>口<"
[ 17號係咪有史以黎最性感既人?] : WOW"小QOO QOO性...感*?。0。"

 
POST出黎GE時間係︰2005-12-11 04:16 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    


2005 年 11 月 25 日  星期五 晴天
食蝦條飽-O-"    

今日又冇得上去"2日都係等牙哥等到7點10先出門口*!

今日心情好番好多"起碼我唔係苦笑-V-"上到去課室臨門一個PK"{冇P落地下}

樣衰到"之後我望番轉頭"見SUSIE呆左"我笑到喪左"XD事實又真係好好笑"

地理佢黎到我先做-3-"之後周儀一手搶我幫我做掂哂"勁,,,THZ*

科學"吤s左我起身有D搵笨感覺"不過我事實真係唔識個ANSWER MA"

企左起身一陣就上去"LUNCH去左呢個7-11"食左個杯面+蘋果汁*!

我係為左飲蘋果汁先去7-11                     -V-"

飲完就KEEP住個樽>3333<抽左塊牌"令牙*!之後POSTER佢地男仔唔做野架*!哼哼"

放學"去左7-11,,,食蝦條飽左--"又見到賓仔{唔知GE就去睇牙旺新傳你就知咩人係賓仔-O-"}

等小QUIN走左我都走勒,,,不來賓仔同我一座-O-"番到去ONLINE打日記做功課,,,

聽日實攰死"""

 
POST出黎GE時間係︰2005-11-25 05:47 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]