今曰都好左好多架勒,,,同佢冇乜2句*!
都冇乜點GE,,,柔柔都知牙霞-V-"
LUNCH TIME比小QUIN捉左去M記食--V
行行吓就同柔柔KATHLEEN行吓,,,柔柔借左件冷3比我著左1陣牙>V<
THZZZ...*EPA個MISS好串WOR,,,佢叫我上前聽吓D組員講乜,,,
我都冇理佢***都做完仲聽乜鬼牙*!
英文,,,比MISS SHIU串-0-""都唔係第2次架勒,,,
成日串我架勒,,,個個都知GE___
唉...*牙哥改左我個AC PASSWORD...*
好CHEAP姐,,,仲要唔比我玩WOR,,,我LOCK左門佢就比我玩左1陣```
[[886]]小林唔好話我冇打牙><” |