我呢幾日唔知發咩癲啵- u -|||
日日晨咁早5點幾自己彈起身...痴線的- v -
整到我日日冇覺好訓- -
番到學校TSA完就即刻訓- x -.zZZZZ
番到屋企又訓...
我唔知係咪有渴睡症-口=
訓訓下肥蟲打黎...傾左好耐*V*
---------------------------------------
樂兒生日快樂!!≧□≦
今朝番學個陣超"魚"耶- u -
俾譚寶bo見到- v -....
之後c bird番到黎...頂!!超柒!
仲要懶勁咁勁大力dun個地下Tim wow...
----------------------------------------
之後TSA完左之後就去左畢業禮...
個到都幾多人下...
又要綵排勁多次bor...- c -
完左之後係車度影左好多相*/\/\*
我尼個月又要寫滿日記... - u - !!!
今日早會拎左個獎牌...籃球第4*O*
之後放學係到狂幫人影相*/\/\*