今日出左元朗耶!!
係個到勁冇目的咁行...
之後去左釘耳- w -'''
去到個到d人幫我塗左一隻唔知咩膏...之後畫左個記號, 就「啪」一聲釘左落去..- u -
開頭冇咩事, 之後就開始有d庳...
不過都值得既...
成兩個幾星期冇上過網喇!!! - v -
係尼段期間發生左好多事...
係6月中考左畢業試lu...成績唔太掂耶-/\-
唉...- 3 -
本來有好多野打嫁...但係我都係打左7月2號sin...- m -
妖...
尼幾日都上吾到網...
15-16既日記都係係學校到打- 0 -
吾打甘多...
俾鐘sir趕走- w -