尼幾日天氣熱到爆牙... 係屋企被蚊叮了好多次!!痴線嫁.. [嗚x1O...] 換左個頭像...好柒-V-...遲點再換BA___,,
尼幾日天氣熱到爆牙...
係屋企被蚊叮了好多次!!痴線嫁.. [嗚x1O...]
換左個頭像...好柒-V-...遲點再換BA___,,
尼幾日係到狂寫紀念冊...
寫到連做功課既時間都冇-_____________-
影左D無聊野- 3 -
今日打針牙...
D藥好苦呀!!打落去一D都吾痛...
但係我隻手依家好痺呀-"-
勁痛...- O -