今日簡易運動會牙...
跟學校搭車去石硤尾個到...
個到熱到爆牙...勁曬!!
打到入8強之後輸左呀...好吾抵! !
番到屋企勁累,曬黑左好多- /\ -
今日去左鳳琴打friendly*O*..
上場打得吾好呀...
唉...一上到場就有一種好怯既感覺
------------------------------------------------
練完排之後係屋企睇[超級無敵掌門狗之世紀大騙兔]
好看的> V <,比個GOOD佢
最後個PaRT有D King Kong FeeL耶- 3 -...
明天打三人籃球,好多人會來觀戰Ar..*
努力打
TOdAY小息個陣,HoNG智係到笑我...甘我打番佢囉...
點知,梁老師當值-/\-|||之後俾佢罵左一陣...罰企- C -
之後伴事罵到去魏老師個到,最後冇得食飯,寫完1OO字既事發經過先食得T^T..
聽日練排可能俾梁老師罵多次TIM... 好驚
KA kA...後日就要比賽啦...
好緊張...打簡易運動會[三人籃球]
今日用屋企人去左銀座個間珊瑚堡個到食飯*O*
好正..*不過我食左好小野- O -