我個xanga:http://www.xanga.com/yy1357ss
yy1357ss
暱稱: 豪
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-06
2008-01-16
2008-01-04
2008-01-02
2007-12-25
文章分類
全部 (174)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 174
留言總數: 123
今日人氣: 2
累積人氣: 2749
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 17 日  星期二   晴天


2007-07-17 分類: 未分類

今日,

係屋企,

做家務,

下午,

去沙田,

搭火車個時,

見到幾個st.john,

著住camp T-shirt

但係佢地沒有符合條件...

去到圖書館,

見到譚鍾輝,

之後

一齊借書..

去左買文具,

之後,

又見到明哥同聰哥,

去完沙田,

諗住去打波,

點知,

有人去見左周公= =''



2007 年 7 月 15 日  星期日   晴天


2007-07-15 分類: 未分類

今日,

去左中環,

考週年覆試,

番到屋企,

好攰,

訓左一陣,

醒左之後,

上網,

睇過唔同人ge qooza and xanga,

有人話我成日講大話,

第一,

我話唔係,

你地又唔信,

就話我講大話,

你地唔信,

就唔好再問我...

第二,

如果你地問我問題,

只係想我講你地心裹面ge答案,

你地就唔好問啦,

叫我講出黎,

咪算囉...

第三,

我唔想講,

你地又要成日問,

我只好講大話,

希望你地睇完之後,

可以知道我唔係有心講大話,

我只好係度say sorry!!


有又人話我成日重色輕人,

因為我唔請佢食野,

佢就話我重色輕人,

我......

無野講....

 


我覺得我無咩朋友,

d朋友一個一個咁離開我,

依個blog,

我唔會再打落去,

因為都無咩人睇,

其實我係一個唔鍾意將自己d野,

講出黎ge人,

我開頭打出黎,

係想......(唔知點講)

我先會打出黎,

現家都無咩人睇,

我唔會再打啦,

因為覺得愈來愈辛苦,

依一次可能係最後一次,

希望你地會明白我ge感受


愛與誠

 

其實自己一個更開心 只等你講
其實大家早已嫌大家 卻扮忙
恨有多一點碰撞
然而無聊事幹 不敢打攪對方
要是你願意 誠實講一趟
彼此都起碼覺得釋放

不要哭 我也忍得了這些年來的委曲
沒法真心愛下去 只好真心真意的結束

*別再做情人
 做隻貓 做隻狗 不做情人
 做隻寵物至少可愛迷人
 和你不瞅不睬 最終只會成為敵人
 (和你相交不淺 無謂明日會被你憎)

 淪為舊朋友
 是否又稱心 沒有心 只像閒人
 若有空 難道有空可接吻
 註定似過路人陌生 你怎麼手震
 (這預告 發自虔誠內心)*

長期被逼戀愛也真比 失戀更慘
長期扮演若無其事般 更困難
是我專登反應慢
明明為時甚晚 牌一早該要攤
再像我伴侶 凝望多一眼
一生都將會記得今晚

REPEAT*

對不起 自動分手 錯愕的你怕會傷感
麻木的我 現在也可轉台來賀你新生

REPEAT*



2007 年 7 月 14 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2007-07-14 分類: 未分類

今日,

要番st.john

八點幾,

俾人打電話黎,

嘈醒左,

立即做哂家務,

就出左去,

十點幾,

去到黃允"田"

入到去,

又要操,

操到,

就黎變傻佬,

到下午,

就講套制服,

同埋,

講急救,

番完教會,

去左大家樂,

諗住試下個鐵板餐,

個鐵板餐都ok,

個個朱古力噴泉,

可能朱古力煮得唔耐,

so bad,

聽日,

要考週年覆試,

好驚唔合格,

 

 

 



2007 年 7 月 13 日  星期五   晴天


2007-07-13 分類: 未分類

今日,

勁黑仔,

因為有d野要做,

出左門口,

先知道自己,

唔記得帶key,

屋企又無人,

非常沮喪,

咁打俾羅明輝,

叫佢打波,

打到七點嬤,

覺得勁攰,

唯有上佢屋企,

等十一點幾,

先番到屋企...