..................隻綠藻仔明玩野= =
今日特登買左龜糧俾佢食,佢都唔食咁款=口=
成日顧住訓...訓...訓...訓...........
真係俾佢激死..........
唉.......試多幾日睇下佢到底食唔食先....
哈哈...呢隻綠藻仔真係好鬼死懶訓''
熄燈訓、曬太陽訓、爬爬下訓......Orz
洗唔洗真係咁似索薩啊=口=''''''''
啊...是說聽日真係要買龜糧''(呢隻野菜又唔食,魚糧又唔食= =)
綠藻仔好鍾意咁樣趴係到訓較同曬太陽....=v=
呵呵呵~~
今日買左隻龜仔~~
幫佢改左個名~叫『綠藻仔』~~^^(本打算叫眼鏡...可是總覺得這樣好像有點對不起吾王...所以還是算吧=v=)
可能因為天氣凍,佢成日係到訓較
啊,是說原來佢唔食魚糧...聽日再試下俾佢食,真係唔食既話就去買龜糧啦=3=
啊....依家真係要快D搞拈埋個下篇,然後打算想寫下『藍九』>///<
嗯,我要死埋下篇出黎先得!
開心過後...不知為啥,滿滿的失落感亦會隨之而來。
甚至會有一種想哭的感覺
這很奇怪吧?對...我也覺得很奇怪
但,我的情緒的確是如此奇怪啊,我也不想這樣的。
是說....近來想著手返寫文.....
但有太多因素影響....不知何時才能真的放心思下去
唉......訓到個人有點呆呆的說
說真的,我不想再白痴下去
嗯。就是這樣子吧。
「我想,愛情也許是一種錯覺吧?
因為錯覺,所以讓人以為可以跟彼此廝守一輩子;因為錯覺,才會許下永遠的承諾。 對我來說,這種錯覺還真是害人不淺。」
嗯...可以作為寫文既題材...(笑