×X一角的暗處×X
即使多麽幸運...終於找到了確信是一生中要找的人...
但既然明知在大家心中...都有無法超越的牽絆和障礙...
這樣唯一希望的...就只有能全身而退........
yy788788
暱稱: N...≡o≡【慧】
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
DW小感
好像爆發了,但其實還...
時間過得快?還是慢?
新的開始
收到期待已久的本子~~
文章分類
全部 (107)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
乳豬
賴美
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 93
今日人氣: 1
累積人氣: 1288
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
Time
2010 年 10 月 24 日  星期日   晴天


今日BBQ~~ 分類: 未分類

 今日好開心可以同成班人去鄧雯雯屋企到BBQ~~

食到超飽的說~~~

之後一齊玩牌~玩Killer~玩玩下都玩到成十一點幾~=3=

嗯...唔想打字啦,寫住咁多先啦~



2010 年 10 月 23 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2010 年 10 月 19 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2010 年 10 月 18 日  星期一   晴天


唔........ 分類: 未分類

 唔.........今日Ck份卷....................想撕左佢...= =(?!)

啊....條氣好似好唔順咁''''(發覺自己做唔好一件事既時候就會咁.........Orz)

唉...........還是靠寫文來逃避...不...舒發一下情緒吧...........

近來有點想寫福華.....都係搞拈埋目前未寫完個篇先講啦........= ='''

啊............好想快D星期六啊=口=.................



2010 年 10 月 17 日  星期日   晴天


CWT~~ 分類: 未分類

 今日去左CWT~排隊排左超耐=3=''''

雖然入面無咩岩我既野(我既克御啊...索香啊....你們在哪耶?!!!T口T),但最後臨走個陣都買左少少野咁啦

行到隻腳超累的呢...........

不過今日同D fd出去行下、傾下計都唔錯~~~

啊............但係聽日要測CK啊..........諗起就好想死=口=

諗住今晚溫一陣,聽朝早D起身再溫..........好慘啊..............

好~報告完畢~/

 

P.S.好多謝某布(?)今日俾我屈左餐午餐~~~~被人接濟既感覺真好~~(?!)



2010 年 10 月 16 日  星期六   陰天


算是...調整好心態了? 分類: 未分類

 目前...有點兒想通了的感覺(?)

以這樣的態度去相處...整個人放鬆很多.....

也不用少少事情便弄得不開心...這樣...也不錯吧。



2010 年 10 月 14 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2010 年 10 月 12 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2010 年 10 月 9 日  星期六   陰天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2010 年 10 月 8 日  星期五   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:嗯...我想你還是不要猜密碼吧 )