×X一角的暗處×X
即使多麽幸運...終於找到了確信是一生中要找的人...
但既然明知在大家心中...都有無法超越的牽絆和障礙...
這樣唯一希望的...就只有能全身而退........
yy788788
暱稱: N...≡o≡【慧】
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
DW小感
好像爆發了,但其實還...
時間過得快?還是慢?
新的開始
收到期待已久的本子~~
文章分類
全部 (107)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
乳豬
賴美
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 93
今日人氣: 2
累積人氣: 1289
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
Time
2010 年 6 月 21 日  星期一   晴天


屍體腐爛中? 分類: 未分類

終於正式考完成個會考啦......

有D想"陷"頭埋牆既感覺...= =

啊!!!如果可以俾我好彩升到上中六既話,我一定會信世上係有神嫁!!!

所以求你俾個神績我啦~~!!!!>口<////

英文.....如果唔需要我記同講既話,我諗我會好鍾意英文嫁(?!)

唔講咁多啦...好熱......



2010 年 6 月 7 日  星期一   晴天


近期好似好懶咁...=v= 分類: 未分類

 依家日日差唔多訓到十一二點先起身=v=''

相對...每晚二三點先訓''(自己都唔明點解可以日日咁夜訓?)

個腦又好似轉得鬼死咁慢咁...(寫文時比平時呆上一倍時間....Orz)

唔通真係要搵D野出去做下?

唉...唔理咁多住啦><

家陣拿拿聲搞拈埋個兩篇野先得!



2010 年 5 月 2 日  星期日   晴天


陰差陽錯...>///< 分類: 未分類

 唔...陰差陽錯之下...本人已經變得最愛寫同人文>///<(掩臉(?)

現在寫的鬼畜眼鏡同人真是寫得很爽...>w<

如果將來能出一本屬於自己的同人本就好了~
 
現付上本人放文的網址~歡迎各位同好者唷~
 
P.S.我寫的是『BL同人』的說~不喜者可無視~XD
 
網址 :

http://www.myfreshnet.com//BIG5/literature/indextext.asp?free=100201468

 

放上我寫的配對圖圖一張吧~~>///<

 



2009 年 11 月 5 日  星期四   晴天


2009-11-05 分類: 未分類

想寫下同人咁.....

考完會考之後條路應該點走....?

去讀D證書返黎?做野?還是有幸繼續升學啊?

我都唔知自己其實對咩有興趣....讀D咩好...

我只係呢個地球咁多億人之中既其中一個...但係希望神你能眷顧我一下指引下我將來既路向....

令我既人生有一個明確既目標都好啊....

係唔係唔知將來做咩好就只好選擇努力去升學?

拖長面對既時間?

唉...相信除左自己同神(如世界真係有既話)之外,都唔會有人可以幫到我...

靠自己?能嗎........我想隨住時間既消逝,我點都會親自去面對....無論是自願還是被逼.......

對未來既勇氣我現在只能有增...並不能減。



2009 年 10 月 3 日  星期六   晴天


呵呵.... 分類: 未分類

近來迷上了一些東西...嘻嘻...

眼鏡...真的十分不錯.....呵呵

唉....但很難同人分享唷....

呵呵..讓自己沉醉算吧~~XD



2009 年 8 月 18 日  星期二   晴天


2009-08-18 分類: 未分類

近排構思緊一個以殺手和一個特別的少女的故事....

嗯嗯...構想中...構想中...



2009 年 8 月 14 日  星期五   晴天


nono~~~ 愉快 分類: 未分類

九把刀既<<異夢>>真係唔錯....Div呢個作家我都好鍾意....XD



2009 年 8 月 1 日  星期六   晴天


歡迎黎俾D意見~~ 開心 分類: 未分類

呵呵——近排終於下定決心將我寫既故仔打上網~~

可能有人會覺得無聊...不過我鍾意就得啦~XD

好歡迎大家黎俾D意見@W@

我會很感激的唷>v<!!

得閒既就黎睇下啦!!支持下啦~~~~

網址如下:

http://hk.myblog.yahoo.com/nicoleyy786789/



2008 年 10 月 15 日  星期三   晴天


怨念中..... 呆滯 分類: 未分類

快D到17號....快D到17號....快D到17號....快D到17號....



2008 年 10 月 14 日  星期二   晴天


太好啦~ 滿足 分類: 未分類

我上次講個隻PC game原來17號先有得買

但係都好過唔知幾時出ar~

不過我睇都好似好貴下.....><

普通版都好似要成160幾蚊....''''''

豪華版仲大獲@o@

好似要成250幾添!!!

多本攻畋姐....洗唔洗貴咁多啊....= =