我今日出左去沙灘同埋屯門市中心,,
HO悶架,,,
不過比人影左HO多張相=V=!!
有3張度掛,,
KA=]
去完沙灘,,再去屯門市中心...
5太HO玩,,
不過我諗以後HO少E D機會..
吾同中學..
想快d離開e間小學,,
但系又吾想冇左d同學..
星期二放榜喇,,
吾知個結果系點,,
HO緊張,,
聽日畢業禮綵排,,,
我要吹笛,,
忽然之間系度諗,,
早知我就吾吹LA..
吹友誼萬歲,,
我都HO耐冇吹過,,
驚吾記得哇,,||
星期一就系畢業禮,,
吾知會點呢,,
HO快就畢業,,
驚慌的心情,,
|