TSA第二日
今日TSA,, 系英文同數學,, 今日考第一科就系數學,, 我有六題冇做,, 但系英文,, HO多都識,,系吾識後面篇野,, 要寫野,, 前面果D系識架,, 但系走到後面... 我諗左30分鐘都未寫完,, 最後寫左7行度掛,, 之後放學,,, 同喵去左行街,, 都OK開心既..不過我地系一個地方都行左2次以上..=V=.. 6點度就返屋企..
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 89 | »