今日TSA,,
中文...|
9:00分-9:35分就系閱讀,,,
老師話1 SET 3份,,
我系第一份,,,,燈色的,,,
第二份系啡色,,
第三份系粉紅色,,
丘珊系第三份,,
翁杰系第二份,,
我本身都有一題吾識,,
但系做左後面果D先,,<
見仲整返HO多時間.,,
就做返岩岩吾識果題,,,
點知,,,比我搵到果個詞語,,,
"遺憾",,
9:45分-10:05分就到左聆聽.,,
今次全部都系啡色,,
我有一題吾識
諗極都諗吾到,,
最後夠鐘...
我都系諗到>V<""
然後就小息喇,,,>V<""
果個小息至到10:35分,,
玩得HO HAPPY
10:35分-11:35分,,
系作文,,
我篇日記作左140幾字,,
之後另一篇個題目系,,,
問鍾意D咩運動...
佢有咩HO地方!?
之後E一篇我作左480幾字,,
本身我仲可以再作,,
不過冇時間,,,SO結尾,,
我作左打排球,,,
之後HO地方就系,,,
1.可以減肥,,
2.促進人際關系
3.身體更加敏捷,,
4.強身健體
5.可以訓練反應力
>V<""第五個吾知系吾系,,="=
KAKA,,,=]不過,,,E份卷HO似吾關我地事,,
系幫五年級果D炸,,
都吾知點解甘落力去做,,,T.T
忽然覺得自已HO白痴,,
|