zack13 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 

Badtz Maru的月巴地獄
王子寫日記
無非為了滿足大家
偷窺人家私生活的Desire


我 的 資 料

暱稱: 月巴Badtz Maru
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
被憎恨蠶食的一年
過份
失散
推卸責任
何處何方何地
日 誌 分 類
全部 (1019)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 1019
留言總數: 417
今日人氣: 22
累積人氣: 41871
RSS Feed
2006 年 4 月 28 日  星期五   雨天


閃避球?

還是下雨天,雨勢都不算小

還是遲到了,大概我是故意的,唉......

吃lunch,多得小B幫我打sms,要我自己打的話,一定打到夠鐘都未打好

答應了的事就要做,我冇反口呀,Penny

ECO 209 exam,今個sem第一個exam,做咩架?點解我會坐在冷氣槽的正下方架??吹到人都癲呀!!我從來未試做一份卷會做到「o雪o雪」聲架,仲要凍到我早走呀,夠哂歷史性,我出左試場,完全feel到自己變左雪條......

去library hea,終於都「的起心肝」print notes,不過都唔係print哂,都會對住個mon溫書

今晚係呢個sem最後一次練波,達sir一嚟就叫我地鬥波,唔使走籃~~
打半場同一陣全場,唔得呀我,唔跑番去防守,跑死Penny,
同埋今晚手風唔順,勁炒呀,又踩到三分線,蝕左一分呀......
唔小心打到Elsa,正正打到嗰個位......點會咁準架
燕燕個頭撞到我塊面,痛痛
 
每次都係咁,每次都會打到勁hea,
唔係唔想同你打,
我都唔知怕乜,勁想避,
好似好唔認真咁,
但係我唔想架......
sorry呀......
 
原本諗住一齊食飯,不過好似冇車番屋企,所以唔去,住hall咪好囉

分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 558 | 559 | 560 | 561 | 562 | 563 | 564 | 565 | 566 | 567 | ... | 1019 | »