2006 年 9 月 19 日 星期二
返學真係好.....煩
今日5:30先返到屋企,
好野明天P.E堂打波,今日我放學SEE到
有個超Beautiful的女仔.見到佢真係三生有幸呀!!!
2006 年 9 月 11 日 星期一
ful...............好累呀!!!!
好累呀.....今朝7:00返學,
5:00先返到屋企.之後做家課,再讀書.跟住就
去打波喇!!打了一個小時多就返
家.明天P.E堂,P.E服都ok好啦!!