2006 年 9 月 9 日 星期六
好累一日!
好正呀!!今早同一班小學的fd打波,打了4小時,好好玩呀!!!以後好難會可以再咁多人一起打波.好懷念小學的日孑呀!!!好想再同佢地再打再呀!!!下午本來可以打多一次,但係下好大雨呀!!!
2006 年 9 月 5 日 星期二
今日好累呀
今日好累呀!sleep了一天