今朝晨早8點起身...去左荃灣整回鄉証-3-''']]]]
嘩...一個人都冇-0-'..仲以為間野撿左=v=b...
等等下....終於開門比我填表格
攪攪下都成11點lu...]]]]打比區佬問佢起邊....
點知佢話去青衣公園鋤dee...]]]本來我去架..
但係諗諗下又驚輸太多...最尾又冇去lu-v-'''''''''
泉同mickey真係有默契- -
佢地同一時間同我講話去我屋企..又奇蹟地mum話事但-3-
黎到以為冇野做-3-'...點知都玩得幾happy~*]]][][]
上網down左隻game叫跑跑卡丁車,,,幾得意丫都-v-'''
玩左陣...mickey無聊得濟同大傻婆痴LING(鄭少玲)傾msn....
無啦啦玩示愛-v-'''...好假呀mickey!!!>v<''''
冇耐/.又玩左陣賽車....]]]](而家4:35仲同佢地玩緊XD)
聽日佢地又係去踢波...我唔想你地再罵交喇...ok?]]*
P.S:「扮笑」這玩意...足足2年了*
|