唉...今日考數學....好難呀-3-'..]]]]做屎我
考考下我又係係咁打黑痴-3-'...好魚tim-v_'''
上上吓堂...無啦啦有電話鈴聲聽到....
我仲以為係監考我地果個呀sir既電話...[]]]]
點知...原來係定定有電話-3-'...攪到佢好晏先放..
我地放左學...去左喬喬屋企玩啤牌....]]]
我玩左一鋪又走左-3-'...主要係睇吓喬喬home-v-'''
返到屋企超悶-0-'...卡巴拉島玩兩日已經唔想玩..]]]
完美世界又未公測..!!!><''''好想快d玩...
無無聊聊就down日文歌...]]]見到有個組合個名叫東方神起,,,
佢地唱歌幾好聽...但係都唔夠澤尻,yui同boa唱得咁好-v-''
聽日唔可以再打黑痴!!!><'''''']]]]]
P.S:我的腦中...只不停地想著你]]]][][][]**
|