考試足足考左4日lu,..今日竟然冇打黑痴-v-'''
可能係因為起禮堂考...就會冇事=-="..[][]
嘩...今日放得都幾晏...兩點鍾放....
今日又去喬喬屋企-v-'....去果時超攪笑!!
區佬,喬,陳平同大超走得好遠..~
我諗住一齊跑果時...嘉豪竟然捉住我- -'...]]]]
我嗌「區佬!!」果時攪到走晒音...比第二間學校d女仔笑><'''
好咯...T^T...i will kill you!!嘉豪!!!>v<
嘉豪終於冇捉住我...我即刻跑去區佬度...- -'''
區佬見到我諗住扮下野"採"格黎d花....]]]]
點知成盆既花連根拔起-0-'....哈哈~
跑呀跑,,,終於到左喬喬home~......[][][][][]]
我一開始好lucky架!!..]]]第一次玩鋤dee win$7.5-3-'''
win左7.5去左玩21點~...輸左5蚊左右- -....
同mickey,葉景同定定玩鋤dee...一輸輸左$19.5- -''''''''
雖然19.5...但係起馬比我happy下-v_'....好彩上次冇玩姐~XD
我地玩到夠晒皮...計數~...
win最多係葉景呀..!!!80幾蚊..~]]]]
陳平真係有時頂佢唔順囉.....]]
win$11就係咁晒我命.....做fd既唔洗咁呀...
又唔見大超同葉景晒啵.....我都唔想咁講野架..]]]]]
但係你呢排我覺得你有d我唔明你既問題.....[]]]]
不過我都知我都有問題...你應該有睇我日記架~...
計店晒...玩到3點幾就已經返屋企喇- -''''
P.S:§zincX6﹏幸福的天堂*!!!-v-
|