【明】日の後....夢之聲..心之聲!
這是動漫管理日誌..........動漫愛好之人特別歡迎......^口^
zmxncbv2006
暱稱: 【冰神流】
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
你好野!∼
UT......今日考左地理...
今日辯論比賽好無奈!~
考試啦.....有D怕怕O
無零用錢啦..阿爸唔比...
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 146
今日人氣: 0
累積人氣: 1745
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 16 日  星期日   晴天


演講比賽......happy!~ 開心 分類: 未分類

今日終於去左演講比賽啦!!~

緊張到死.....

一開始9:00到香港教育学院分區学校比賽.!~

要考個人演講及小組討論.......~

好開心...好開心....好開心...好開心....

我個人演講有94分呀!~入左决賽...(興奮中)

入決賽要85分以上...(規定)

之後考小組討論..有87分呀.....哈.....哈.....哈...哈.....哈..

又入左决賽..(知道時O左咀)

我今年景然有兩個項目入決賽..

我今日真係好開心呀~~!"""""""^6^

決賽日期係:2008年11月29日舉行..地點:不明

記得恭喜我呀.....

唔知決賽當日點呢?!~~=.=''

 



2008 年 11 月 15 日  星期六   晴天


今日去左兩個地方..累死''' 疲倦 分類: 未分類

今日全班去左濕地公園拔草...

嘩...超惨....好多昆蟲咬人...討厭'''

不過可以免費入濕地公園玩....都ok正..

之後12:30解散...又要同miss and同学去石硤美聽講座..

行來行去..累死啦...

6點幾返到屋企...死貓一樣....]

天日種要演講比賽呢!!~

唔知會點呢?

講住甘多先...



2008 年 11 月 2 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:問我啦! )


2008 年 9 月 27 日  星期六   雨天


好奈無打qooza啦!!~ 愉快 分類: 未分類

     

現在開学左都好奈啦...!~=.="

因為功課太忙關係無太多time打qooza....

唉..雖然都開学左好奈...但都同D同学都唔係好熟..。

D老師係巖格左...but.都為左我地姐...

係辛苦D不過我一定會努力架..........

希望大家都繼續努力啦~~88

 



2008 年 9 月 1 日  星期一   晴天


今日開学啦!!~>o< 愉快 分類: 未分類

  今日9月1日開学lu!!~

返到去見到好新的同学....and新老師..

新老師有一個...叫姚寳蘭老師.../佢好似好巖敢...

不過我種意佢公私分明....好尊業..

係堂上連笑都好少.......cool!!~

我只係在開学前見過佢笑兩笑..

而另一個老師係之前老師孔超恆啊sir.....ok!!~

緊樣就開始左新学期啦....~~!

希望就可以過我新的生活啦..........嘻..XD