今日終於去左演講比賽啦!!~
緊張到死.....
一開始9:00到香港教育学院分區学校比賽.!~
要考個人演講及小組討論.......~
好開心...好開心....好開心...好開心....
我個人演講有94分呀!~入左决賽...(興奮中)
入決賽要85分以上...(規定)
之後考小組討論..有87分呀.....哈.....哈.....哈...哈.....哈..
又入左决賽..(知道時O左咀)
我今年景然有兩個項目入決賽..
我今日真係好開心呀~~!"""""""^6^
決賽日期係:2008年11月29日舉行..地點:不明
記得恭喜我呀.....
唔知決賽當日點呢?!~~=.=''
|