
今日雖然早上有風球警告..但只係3號風球喳!!~
種以為唔駛返呢...=.=失望..不過返左去有好多好事發生....嘻XD""
上完兩個鐘英文堂後....就被老師左去做話劇"""
玩得好happy""之後同老師及清姐、李廣、佢地一齊去吃飯""共7人。
呢個午餐係【miss趙】請架"""因為我地幫佢做話劇..so有免費午餐食..
所謂世界上係無免費午餐架!!~>v<食左好奈"""
D食物好貴"無學生價""唔低"">>..我又叫的野又唔係好正....
後悔都無用""/...不過真係好happy....今日講住緊多先.....88 >o<
|