【明】日の後....夢之聲..心之聲!
這是動漫管理日誌..........動漫愛好之人特別歡迎......^口^
zmxncbv2006
暱稱: 【冰神流】
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
你好野!∼
UT......今日考左地理...
今日辯論比賽好無奈!~
考試啦.....有D怕怕O
無零用錢啦..阿爸唔比...
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 146
今日人氣: 0
累積人氣: 1746
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 23 日  星期六   雨天


今日以為8號風球呢!~不過都要返學.. 無奈 分類: 未分類

今日雖然早上有風球警告..但只係3號風球喳!!~

種以為唔駛返呢...=.=失望..不過返左去有好多好事發生....嘻XD""

上完兩個鐘英文堂後....就被老師左去做話劇"""

玩得好happy""之後同老師及清姐、李廣、佢地一齊去吃飯""共7人。

呢個午餐係【miss趙】請架"""因為我地幫佢做話劇..so有免費午餐食..

所謂世界上係無免費午餐架!!~>v<食左好奈"""

D食物好貴"無學生價""唔低"">>..我又叫的野又唔係好正....

後悔都無用""/...不過真係好happy....今日講住緊多先.....88  >o<

 

 



2008 年 8 月 16 日  星期六   晴天


今日又番左学校補英文啦!!~ 鬱悶 分類: 未分類

今日係第三次返学校補英文la!!~

種見到黃子行返來基軍!~

之前每三日返一次!!~~悶死!~~

種要兩個鐘不停上英文堂!~~

雖然都唔係幾難!!~不過到要不串字和讀寫字!!~

又要快過人...唉!~返到家裹種要做功課!~煩...

下一次返去係8月23日星期六...下次要背50幾個好深的英文字同種要備課!!~

兩個字:煩死!

備註:如果有人知點樣通知【林燕婷】請叫佢8月23日...10:00am-12:00pm回校補英文班課程..

否則培育組老師會處罰佢!!~多謝..



2008 年 8 月 4 日  星期一   雨天


昨日去左動漫節 愉快 分類: 未分類

昨天去左動漫節la!!~排左好奈ar!!~

累死..所以琴日無打qooza..sor

不過買左好多野....有漫畫、精品、又拿左相機..happy..>o<""

最後種影左好多相...同幫朋友買左羽球小子1~7卷..不過佢有比錢我!!~

係呢到好對唔住企鵝...無同你買紳士同盟~~sor



2008 年 7 月 28 日  星期一   晴天


今日知道自己係英文班..不要牙... 不安 分類: 未分類

唔要呀!!~~今日終於知道中3班別係咩班啦!~~=口=''

英文班呀!~~T口T''''唔要 .唔要呀!!~

我要體藝呀!!~~唔要 .唔要呀...........

企鵝、飛飛、次姐、heiman係數理...88啦各啦..不過我會想念你地.

中3要努力..88

 



2008 年 7 月 16 日  星期三   雨天


見到守護甜心第7卷啦!!!>u< 驚訝 分類: 未分類

     

 ↑上面係守護甜心【普通版】    上面係守護甜心【特別版】↑

我覺得兩個封面都好正呀!!~>o<

好想香港快D出呀!!~~急~急~急~好心急呀!~

守護甜心己經出左1~6卷啦!!~

不過我都係想快D到動漫節呀!!~

到時就買到好多精品啦!!!~興奮..

不過又到大出血架啦!!~

我會努力儲錢a!!~XD~