今日去左千色買左我最愛的漫畫守護甜心的連栽nakayosi 7月號
封面係守護甜心呀!!~萌呀!!~.....哈哈
今日真係好Happy呀!!~
不過今日又派成積表......唉.....
總之我今日就好Happy啦!!~嘻..>v<
今日同天日都唔駛返...Happy!~
but 好悶ar!!後日就返一日....
之後暑假亦來..唔知暑假有咩做呢?!
大家期待暑假嗎?!(問來多餘架)=v=
唔知暑假大家有咩奇遇呢?!(問太多啦~)=^=
算啦!~最後希望大家有特別而開心的暑假la!! see you
(大家除左有Happy的暑假外!~也要做功課啦)
留cm呀......>u<
今日學校來左YES! 的歌星...好正AR!!~
之後又唱歌同玩遊戲...我仲有YES!歌星海布同簽名...正到爆AR!!~
歌星有VEGA組合、王友良、文恩澄、阮文安(Tommy)等等 la!!~
海布
↓
另外
放學後1:30參觀展覽會... 正
圖片太多......不宜放出...
D圖片真係好正架.....
記住留CM 呀!~~>V<
終於收到CF的相機通知書la!!
我可以在8月動漫節入面換相機一部...happy..
仲有一份神祕禮物.........哈哈..
今日好傷心ar!!~英、數的考試成積好差ar!!
我好怕升唔到中三ar!!>^<....不過人文、科學、中文聽呀sir同miss講都ok...
heiman我點都會支持你架.......加油..!>u<
種有企鵝(雅) 、陳飛、王子、次姐...and 2D班各位...加油!!~~~~~~而且種有(光光) >v<