| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 13 日 星期二 |
 | |
| 溤國綱溝瑩瑩呀!! |
見到標題,,
有冇血充腦既Feel
我都覺..
不過佢講既
甘...
冇問題啦
卡"XD
今日朝早做問卷..
好無聊耶..
兩堂Maths
想死
慧慧整熊人..
差D比朱sir留校訓導
慧慧喊呀,,
喊得好特別
我都係第一次見..-3-"
跟住..
我淨雞雞畫左隻龜龜係Terry度
哈哈
lunch,,
同F4個Angel&斯婷姐去食..
我同斯婷姐為左慳錢..
share一碟..+一杯涷奶茶..
開心是也,,>3<`'
跟住欣姐叫左碟干抄河
我同斯婷姐同佢爭食
最尾都係食剩..
好彩我地幫手食乍,,
吾係淨得仲多..=v=
呵呵..
兩堂Is
訓著左..-O-"
放學留低maths..
何嘉朗都識吹口水波..
好dirty....
|
| 刊登時間︰2005-12-13 09:31 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 12 日 星期一 |
 | |
| 好憎你.. |
今日起身好眼訓牙,,
T^T要返學
跟住涷涷
BK
講耶蘇..-o-"
小息
死人賴賴
成日撬走我Angel
第三者(狐狸精..-3-"')
跟住中文
吾記得帶書牙>/<
又要抄...
Is吾冼Dict
開心死**
兩堂Eng
test..
ok吧
放學搵朱sir
好亂..
佢張台
係呀..
我係講緊你呀,,
喱個世界上吾止你叫方德仁
不過,,
我都係講緊你
我有講錯咩
你冇做過
又點知我講你呀..
身有屎
同miss tang講我屈你囉
我書包上面甘大隻腳印
我老豆架
你冇做過
收P啦"
cheap精
夠膽做吾夠膽認
夠膽大大聲鬧我
就吾好係老師面前扮晒乖仔咁
你慳D啦
我蟹都好過你呀
起碼我冇講大話
你已為你大晒架?!""
我diary鬧你又點
你吹..
個diary我既
我鐘意點就點
我手抽斤先sd錯比你..
你鐘意黎米黎
睇米睇囉
你甘八
我阻吾到
不過吾該你吾好好似小學生甘
聽住..
你好幼稚!
我好吾妥你..
仲有
你隻腳規距D..
仲之你踼吾到我書包
我都吾會理你
你吾想煩
吾該你自己做好D先
Plz!
|
| 刊登時間︰2005-12-12 05:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 11 日 星期日 |
 | |
| fa* |
今日朝早9.00起身,,
抄書= ="
抄到想死..
跟住call6A
今日班聚收$$
去到[大家樂]
吾見TerrY
跟住去影印,,,
返黎
見佢同豐哥坐係度
之後阿津黎左,
買野食
食完
TerrY&豐哥好賤
將D野放晒落沙津杯度
仲要攪...
好核突呀""
跟住同阿津去行街
死人TeRRy扮晒野
行行下自己失蹤
突然..
見到fa
我勁快認到佢..
一轉角..
嗌..
跑過去..
擁抱..
都吾冼3秒
勁..
太愛佢啦..
吾知點解
愛屋及烏..
我會
埋阿洵佢地
BUT阿姍...
好似睥住我甘..>3<
跟住行左一陣麻返屋企
|
| 刊登時間︰2005-12-11 08:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 8 日 星期四 |
 | |
| 愛死柔道.. |
今日冇前幾日甘涷..
吾錯
朝早有早會
今日終於都冇蜜蜂啦,,
跟住兩堂IS
同慧慧&林家x玩
都吾慧慧真定假
好咸濕呀/
越黎越變態,,
小息
食屎屎
比人記左2個warning...
@都冇得@
話頭髮長+手甲長
妖...
Eng dict 55 mark..
shirt!
VA..匯報'
魚姐勁好野
做得超正..!
有前途啦
lunch
激死我啦
我話佢靚仔
冇話想識
純悴欣賞..
你你你...
黃斯婷你好過份呀!!T^T
跟住maths,,
囉晒淇淇D野玩
哈哈
好抵死呀...
成堂同慧慧整估淇淇
搞到Terry想死
死.?!"
點會甘輕易放過你lee?
哈哈
中文
miss tang講左D野
我未必做到..
但係好有道理,,
吾好踢人書包
同你講呀!垃圾..
廢物!!
跟住同斯婷姐去補第
成堂係度學曾xx
好爆笑..
哈哈
柔道
正正正
今日教新招
我做得好慢,,
then 打van多lee
R1.同小芬
小芬好變態..
R.2同小燕
兩個睇人打
吨S吾郁,,我又係..
R.3同林x濤
都吾好玩既..
佢好大力..
R.4同saki
saki既優點就係走得快..
係超快..
我未出招
佢都走左
好過癮..
R.5同Tiffany守得好勁
佢吾出招..又吾比我出喎,,
係度拉踞
址下址下
就完啦
跟住頒證書
YA!黃帶伍級
個伍級攪到好勁甘wor
呃得下人..
哈哈
跟住就走人lu
好支力
成身散晒
不過打完好精神..
剪頭髮!!/

|
| 刊登時間︰2005-12-08 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 7 日 星期三 |
 | |
| 衰人.. |
今日冇沉日甘涷..
不過我著少左衫
都涷
PE..跑街
好好支力
成日跑錯路
我地5個跑去太和橋
佢都成班就跑晒廣福橋
勁吾公平!!!
跑左25.36
差吾多包尾..
冇我想像中甘辛苦
下次會更好
(maybE)
哈哈
中文
我[ 附近 ]果條仆街勁賤囉
用所有粗口去鬧佢都吾夠
我恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨恨
頂佢
吃屎
你以為你好靚仔呀?!
你收皮啦
成日己自己大晒
又係|<ai子一名
幼園程度既中學生
你收皮啦
賤人!!
成日做D野引人注意
見到你我想嘔呀
仆街仔
你屋企冇鏡就痾督尿照下自己果樣啦
正一on鳩仔
食屎大
死撚開啦
想溝女喎
盲既都吾考慮你啦
死賤貨
粗口爛舌
你係先天蒙古症的青蛙+眼鏡大口狗
淨係識吠
人類既廢物
18代既祖先都以你為恥
講緊個名同佢人格360"c反轉既垃圾
將隻香港腳放上我書包既半獸人
我喱一世都咀咒你
永遠永遠永遠永遠永遠永遠永遠永遠...............
希望你可以見到喱編野
然後你會哭住甘講點甘你要甘冇用..比人踩到你一文不值..
不過我諗你吾會
因為你係一舊發臭既垃圾...係垃圾!!
我同情你...
呼..
舒服晒
講返
lunch同淇哥..斯婷姐..曾xx
去許留山
笑到肚痛
跟住放學留低做數
到5.00走
冇得去慶工..TT

|
| 刊登時間︰2005-12-07 10:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 40 | »
|