| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 1 日 星期日 |
 | |
| 幸苦晒.. |
今日好早起身..
老豆買左M記
THH>\/<!
8.30出門口
去到等左好耐..
之後換衫
正當我條富同件衫打緊交既時候
我親愛既阿花打黎
開心>\/<"
佢知醒喎
甘又係今日係佢夫君既大日子喎
佢作為主人家又點可以吾黎LEE!
之後過磅
10日重左6Kg
好恐怖..
接受吾到
不打緊啦..
反正返學會降的..
呵呵
跟住等等等
原本係24B
之後同CaT姐22B
Too BaD
自己人打自己人
第一場就係..
數吾到講左幾多對吾住
我白方
行錯位
怡笑大方..
跟住吾位做咩
[ IT BON !]
聽到白方勝
先明..
吾夠5秒牙我諗
R.2
玀命
陳映君
佢發晒癲甘
又扯頭髮又抓臉..
十分狼死..
最後白方IT BON..
幸好吧..
打完係甘振..
好驚..
之後ANG喊..
甘又係43對50多
又真係吾公平既..
ANG:明天會更好牙..十卜你(啜...)
跟住去左花屋企..
睇再見瑩火蟲..真人
玩彈水阿給
痴餐
食意粉
佢兩個姊姊勁NICE+風趣
睇到支力死
6.00走人
陪花買書..
今日好正哇!!
THX花
永遠的朋友*
相相
今日考試的




|
| 刊登時間︰2006-01-01 09:56 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 25 日 星期日 |
 | |
| 6A係得既!!! |
今日十點幾身..
好心急..
跟住換衫執野..
到左12點幾
call倫
我拎四枝汽水..
諗住叫佢拎D..
係樓下等左勁l耐
嬲..
邊行邊拖..
跟住YI黎幫我..
畢左業好似同YI D感情仲好左好好好多..>W<
撘車去火車站會合..
留低左姚枝榮..
只怪佢遲到..
再撘75k
又留低左津..
叫佢撘下一班..
去到搵爐,,
班死仔!!
竟然放D報紙係炭上面燒..
死白痴..
跟住燒..
有個傻佬黎左
嘻嘻..
我同YI&蘇坐
兩個愈睇愈靚女..>3<'"
怡燒好隻雞翼我同我兩份食..>V<
跟住口渴..
叫豐哥倒杯可樂比我..
我上次冇擰實..
佢1抽
成枝訓左係度..
瀉晒..
全部袋同衫遭殃..>W<
燒到甘上下..
佢地開始囉D野食黎玩
D多春魚爆晒肚..
好核突..
到左5點幾
執野...
TERRY囉對勞工手套擲我..
成個黑手印..
衰人..
最後陳英祺捉住?..
我囉隻手套啐妎繾?.
玩我既下場..
嘻嘻..
跟住去左租單車..
D人勁變態
死cheap精!
來回踩左幾轉..
6點還車..
撘車走人..
怡話要飲奶茶..
早左落
一齊行返屋企
返到無門入
阿媽陪阿B去左睇醫生
我撘車去囉鎖匙
...........................................................................................................*
今日玩得好開心..
亦係好正既平安'日"
多謝晒你地!!
怡,津,欣,倫,TERRY,祺,豐,熙,玲,琛,穎,榮,安安,丁
多謝晒>3<""
永遠愛著6A!
|
| 刊登時間︰2005-12-25 11:41 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 23 日 星期五 |
 | |
| 候嚨痛.. |
今日訓到10點幾起身..
好涷..
沖涼..
沖完暖左好多..>V<
買飯食,,
跟住搞一輪野..
到左12.10先出門
遲左好多..
蘇珮又call我
張沛熙又問我到未,,
行到
吾見YI..
走
行得勁急
隻腳好痛..
行到答8..
對對對吾住..
跟住同蘇珮&熙去買野..
買左果燒烤包..
$380...
好貴..
吾想要多春魚..
跟住吾夠錢
叫TERRY黎接濟..
去百佳買野...
超超超超超重..
我拎四枝汽水..
吾該熙!
跟住頂吾順撘71K返屋企...
開機到依家..
...........................*
雖然6a班聚吾係33個齊晒..
又吾係搞得好出色..
但我盡左力..
希望聽日15個人都玩得開心投入>3<
|
| 刊登時間︰2005-12-23 07:24 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 22 日 星期四 |
 | |
| X"mas Party |
今日11度我著2件衫
幾勁...= ="
Angel係第3個送禮物比我既人
多謝晒
返到去冇D氣氛..
Too BaD
PartY"
食左兩淡蛋糕..
一啖20蚊..
貴到牙..
跟住有兩個聖誕老人..
送左兩份比我
我送番一模一樣既野比佢地
嘻嘻..
lunch同Angel去OK攪掂..
超難食..
柔道..
練體能..
跑跑跑跑跑跑跑跑
跳跳跳跳跳跳跳跳
最好玩都係迴轉壽司
好正...!-3-"
師母叫我同大師兄打
好變態
打到我肺都甩..
勁痛...
落堂..
損手爛腳..
打到爆拆..
希望1月1升到啦...
|
| 刊登時間︰2005-12-22 07:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 21 日 星期三 |
 | |
| 瑾.. |
其實今日一起身已經諗放學架啦..
兩堂IS
係等既時候..
有個1c 既女仔著住冇扣既PE衫
身材幾好
班男仔
一人兩隻眼
向住同一方向投以[欣賞]既目光..= ="
仲一齊嗌[ 嘩"]
唉
好失望..
估吾到佢地係D甘既人..
跟住小息..
太太太太恐怖啦
林家儀同斯婷姐吱到我跪左係地下..
救命..
欺淩..
可惡..!
放學..
同瑾坐火車去旺角..
去到有路就行..
行到旺中..
太熱..
成身好焗..
我同瑾Dtaste原來一樣的= ="
我地買左一樣的東西..
幫saki佢地買東東
直髮夾又幾平喎..
不過吾岩我..
我要瑾試左捲先..
我先去買
我驚捲熟自己隻手指= ="
原來同令女出街係煩D架..
我地行行下
有個男仔問我地知吾知邊度係邊度..
我心諗我地都搵路..
到左6.30
撘車走人..
嘩
恐怖到..
係旺角上我同瑾都係迫入去..
到九龍塘勁迫
到下圍有上冇落
我比人係甘撞
我同瑾貼到可以KISS啦-3-"
之後一個站
終於鬆左
我同瑾拍去門度..
又係瑾令野禍..
明明冇咩人..
仲有位坐..
有個男人無端端走黎同我地爭道門企..
仲要打橫..
痴線..
之後又迫過.
落車..
一個人行..
涷..
行到樓下
有個男仔(明明指住abc樓三隻字)
問我喱橦係米abc樓
痴線..
你吾識字架?!
返屋企
好支力........*
|
| 刊登時間︰2005-12-21 09:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 40 | »
|