| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 29 日 星期六 |
 | |
| 悶死∼>< |
今日好好好悶呀!
朝早訓到10點半,,
好舒服∼
一個禮拜得2日夠訓,,
刷牙洗臉,,例牌野
早餐:濕水紙皮
一路on一路食
食左小小∼
放左係度
玩玩下又到1點
落街買左盒飯
豬扒飯,,同我幾櫬呀,,
難食!
到左2點倒off
花子call我,,
傾左個幾鐘,,
收線
頂吾順on番∼
悶悶悶. . . .
到左3點幾
同家姐去圖書館還書∼
我幾驚五人場架,,
跟住見到余浩x同阿米∼
佢又令仔左啦,,阿米一樣甘可愛>v<
then行行下見到f.2果個鄭x銘
去到圖書館門口又見到f.3個女仔,,
入車立果陣又撞見1a果個女仔
還完書同家姐去行街街,,
腳痛∼!
爬黎屋企,,
去到大堂門口又見番余浩x同阿米∼
好搞笑余浩x個樣∼=v=
今日見到好多人耶,,
隻腳起左2粒水泡∼TT
都吾知咩鞋
痛死我!><
|
| 刊登時間︰2005-10-29 07:17 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 28 日 星期五 |
 | |
| 多士∼>v< |
今日有H.E上∼
整多士∼
我同關浩曦一組
佢幾好人呀∼
肯幫手,,
有D組既男仔,,
咬佢都吾郁∼
關xx囉左兩塊扁晒既包返黎
煎煎下,,
吾記得睇火∼
囉左一面
跟住佢試食話淡茂茂
吾多好食
then比淇食,,
佢話樣衰吾食,,
你好野!!
我比你食都吾食!
then中文大測∼
我以為得一版,,
miss tang話最後3分鐘
我揭揭下先知仲有版詩文,,
即刻軟左
博命做
先做得小小∼
唉,,TT
then music堂∼
比miss tang點名
話我同芷傾計
好瘀∼
|
| 刊登時間︰2005-10-29 12:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 27 日 星期四 |
 | |
| 吾見maths書>< |
今朝早上有週會,,
熱死!
比人捉裙,,
我條裙放左架啦,,又捉
我高得快乍麻!!
小息,王xx超搞笑
我同Angel見到奀璊W黎差吾多20次∼
卡*
then Eng吾駛上堂
去左書展,,正∼
lunch返黎先醒起,,
今日吳彥祖話比個真人我睇睇架喎,,
望黎望去都吾多見∼
之後終於見到!
幾ok呀∼
死人溤國綱亂講野,,
我親佢飲水果陣,,
倒落佢個口,,
好搞野呀佢
飲得超快。
then maths扮乖,
博吾駛做數∼
放學∼
去左補第∼
今日要買p.e衫
阿sir比我地早走4:15就放啦
師母幫我搵到2號袍,,
柔道好好玩∼柔道好好玩∼
因為xx琪早走
then我同小芬練open dayD式
小芬好狼呀,,
痛死,,
搬蓆個陣,
整到公雞佢嬲喎∼
小器鬼,,
then換衫∼
阿儀話xxx好姣∼
我都覺∼
then吾見maths書
我己為邊條失暈魚拎左(其實係自己亂擺^)
我想上女廁睇睇
有冇漏低,,
但好黑
驚驚
跟住阿儀同林x濤話陪我
林x濤問校工
校工話吾見∼
我話走啦
林x濤都衰吾晒,,有時都幾好人呀∼
then見到朱sir,,
佢比阿珊阿儀玩都吾知,,
卡卡*
p.s又要等下個星期四啦!!><
|
| 刊登時間︰2005-10-30 04:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 26 日 星期三 |
 | |
| 訓∼/ |
今日第一堂PE∼
好正!!
做warm up好自豪tim,,
呵呵,,
小息等Angel等左好耐,,
佢返黎竟然吾搵我∼
嬲死!!=3=
then maths test又肥啦∼
妖,,
隔離D仆街好賤,,
死人林xx又吾比我抄喎∼
你下次有野吾好搵我!!
中文佢發夢,,
聽吾到∼
要我比佢睇,,
打我都吾制!!
米抵死囉,,吾比陳曉君抄野既下場
放lunch即刻返屋企上網搵料,,(吾該Angel!)
之後上IH差D訓著∼= =
放學∼Angel要test,,
我同儀去左訂校服,,
等Angel等左好耐∼
之後陪佢去訂,,
走人
好眼訓*
聽日又有柔道啦∼
呼∼可以鬆下
ps:某人. . .你好好∼
係我吾好. . .對吾住∼
|
| 刊登時間︰2005-10-26 06:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 25 日 星期二 |
 | |
| 支力/! |
今日超支力∼
朝早上週會好好玩,,
maths堂扮乖. . .
吾記得帶IH書,,
好彩miss ho好人∼
lunch同碧銀姐姐個Angel去食,,
番黎比人睥∼
之後勁嬲,,
果個x家x超衰
好賤呀!!
好憎佢!!
我D野吾關你事呀!!
仆街
之後Eng冇心機上堂
好煩∼
then drama,,
悶. . . .
公雞好搞笑∼=v=
坐左2個半鐘
pat pat扁左∼
好支力,,
又話5點放
到6點都吾走得∼
跟住同Angel爬番屋企
聽日又要maths teast
吾好再屎呀!!
溫書∼
|
| 刊登時間︰2005-10-25 08:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | »
|