zoe1991
暱稱: 素 .. ..*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-11-28
2006-11-24
2006-11-23
2006-11-22
2006-11-21
文章分類
全部 (197)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 197
留言總數: 227
今日人氣: 4
累積人氣: 12603
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 29 日  星期六 晴天
悶死∼><

今日好好好悶呀!

朝早訓到10點半,,

好舒服∼

一個禮拜得2日夠訓,,

刷牙洗臉,,例牌野

早餐:濕水紙皮

一路on一路食

食左小小∼

放左係度

玩玩下又到1點

落街買左盒飯

豬扒飯,,同我幾櫬呀,,

難食!

到左2點倒off

花子call我,,

傾左個幾鐘,,

收線

頂吾順on番∼

悶悶悶. . . .

到左3點幾

同家姐去圖書館還書∼

我幾驚五人場架,,

跟住見到余浩x同阿米∼

佢又令仔左啦,,阿米一樣甘可愛>v<

then行行下見到f.2果個鄭x銘

去到圖書館門口又見到f.3個女仔,,

入車立果陣又撞見1a果個女仔

還完書同家姐去行街街,,

腳痛∼!

爬黎屋企,,

去到大堂門口又見番余浩x同阿米∼

好搞笑余浩x個樣∼=v=

今日見到好多人耶,,

隻腳起左2粒水泡∼TT

都吾知咩鞋

痛死我!><

 

 

 

 

刊登時間︰2005-10-29 07:17 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 28 日  星期五 晴天
多士∼>v<

今日有H.E上∼

整多士∼

我同關浩曦一組

佢幾好人呀∼

肯幫手,,

有D組既男仔,,

咬佢都吾郁∼

關xx囉左兩塊扁晒既包返黎

煎煎下,,

吾記得睇火∼

囉左一面

跟住佢試食話淡茂茂

吾多好食

then比淇食,,

佢話樣衰吾食,,

你好野!!

我比你食都吾食!

then中文大測∼

我以為得一版,,

miss tang話最後3分鐘

我揭揭下先知仲有版詩文,,

即刻軟左

博命做

先做得小小∼

唉,,TT

then music堂∼

比miss tang點名

話我同芷傾計

好瘀∼

 

刊登時間︰2005-10-29 12:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 27 日  星期四 晴天
吾見maths書><

今朝早上有週會,,

熱死!

比人捉裙,,

我條裙放左架啦,,又捉

我高得快乍麻!!

小息,王xx超搞笑

我同Angel見到奀璊W黎差吾多20次∼

卡*

then Eng吾駛上堂

去左書展,,正∼

lunch返黎先醒起,,

今日吳彥祖話比個真人我睇睇架喎,,

望黎望去都吾多見∼

之後終於見到!

幾ok呀∼

死人溤國綱亂講野,,

我親佢飲水果陣,,

倒落佢個口,,

好搞野呀佢

飲得超快。

then  maths扮乖,

博吾駛做數∼

放學∼

去左補第∼

今日要買p.e衫

阿sir比我地早走4:15就放啦

 

 

師母幫我搵到2號袍,,
 

柔道好好玩∼柔道好好玩∼

因為xx琪早走

then我同小芬練open dayD式

小芬好狼呀,,

痛死,,

搬蓆個陣,

整到公雞佢嬲喎∼

小器鬼,,

then換衫∼

阿儀話xxx好姣∼

我都覺∼

then吾見maths書

我己為邊條失暈魚拎左(其實係自己亂擺^)

我想上女廁睇睇

有冇漏低,,

但好黑

驚驚

跟住阿儀同林x濤話陪我

林x濤問校工

校工話吾見∼

我話走啦

林x濤都衰吾晒,,有時都幾好人呀∼

then見到朱sir,,

佢比阿珊阿儀玩都吾知,,

卡卡*

p.s又要等下個星期四啦!!><
 

刊登時間︰2005-10-30 04:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 26 日  星期三 晴天
訓∼/

今日第一堂PE∼

好正!!

做warm up好自豪tim,,

呵呵,,

小息等Angel等左好耐,,

佢返黎竟然吾搵我∼

嬲死!!=3=

then maths test又肥啦∼

妖,,

隔離D仆街好賤,,

死人林xx又吾比我抄喎∼

你下次有野吾好搵我!!

中文佢發夢,,

聽吾到∼

要我比佢睇,,

打我都吾制!!

米抵死囉,,吾比陳曉君抄野既下場

放lunch即刻返屋企上網搵料,,(吾該Angel!)

之後上IH差D訓著∼= =

放學∼Angel要test,,

我同儀去左訂校服,,

等Angel等左好耐∼

之後陪佢去訂,,

走人

好眼訓*

聽日又有柔道啦∼

呼∼可以鬆下

ps:某人. . .你好好∼

   係我吾好. . .對吾住∼

 

 

 

 

刊登時間︰2005-10-26 06:25 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 25 日  星期二 晴天
支力/!

今日超支力∼

朝早上週會好好玩,,

maths堂扮乖. . .

吾記得帶IH書,,

好彩miss ho好人∼

lunch同碧銀姐姐個Angel去食,,

番黎比人睥∼

之後勁嬲,,

果個x家x超衰

好賤呀!!

好憎佢!!

我D野吾關你事呀!!

仆街

之後Eng冇心機上堂

好煩∼

then drama,,

悶. . . .

公雞好搞笑∼=v=

坐左2個半鐘

pat pat扁左∼

好支力,,

又話5點放

到6點都吾走得∼

跟住同Angel爬番屋企

聽日又要maths teast

吾好再屎呀!!

溫書∼

 

 

 

 

 

刊登時間︰2005-10-25 08:36 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]