| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 24 日 星期一 |
 | |
| 好驚呀!!>@< |
今日好涷呀,,
涷扁左∼
Angel返左,,
心情靚靚∼呵
第一堂Eng
次次上親佢堂都比佢鬧,,
當然∼
今日都冇例外,,
中test
過關∼
不過IH肥左,,
上Math,,
佢係要搵我
話我吾留心∼
你上堂邊個聽呀
吾答你米吾答囉
then罰左我成堂
企到腳仔軟T︿T
都未興完
未打鐘
有條仆街撞我
爭D整跌答簿,,
我都未鬧佢
佢反而話阻住佢
妖∼食屎啦你
邊條仆街心照啦!!
then放學留到6點,,
做drama∼
支力死>@<
見到師兄呀,,
師兄好令仔!師兄好令仔!
返屋企∼
聞到囉味
冇理∼
沖涼. . .
越沖越吾妥
好臭真係!
一出黎
成屋煙
好驚!
打開窗D煙係甘湧上黎,
係正樓下
我軟軟地
鄰居都聞到
走黎,,
跟住. . . . . . .
我陳曉君生平第一次報警,,
每禁1下9字,我就留一滴汗
呼∼
打左去,,miss999駁去消防處
終於嘔完最尾幾隻字,,
about6-7min∼
心情都未平伏,,
成大班消防湧左上黎
辦事效率好快
then又風平浪靜啦∼
原來佢煲野
訓著左燒著埋
ps.樓下∼
下次煲野記住較鬧鐘啦!嚇死人架∼
|
| 刊登時間︰2005-10-24 08:37 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 23 日 星期日 |
 | |
| Thx花* |
今曰超煩..
不過花子幫我整左喱個曰記板..
開心死!!
多謝花子~*
Angel姐今曰終於都返啦,,
YA!!
要溫書..
吾打啦,,>3< |
| 刊登時間︰2005-10-23 08:22 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 |
|