| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 23 日 星期一 |
 | |
| 震震震震震震震震震震""""""&quo |
今日勁勁勁勁勁涷""""
涷死左"
起身沖涼洗頭"
一路沖一路震...
返到..
發覺吾記得帶4樣野"">@<
TOO BAD""""
VA幅畫UNGLY得濟比我呇左"""
兩當IS""
家儀幫我做晒所有HW同書"""
而我...
就扮死魚@@"""
哈哈*
ENG DICT"
冇溫...
有19個M"""
慧慧仲勁"""
40個"""
哈哈
不過佢好似吾MIND甘""""
VA""
雕紙""
吾係好難姐***
LUNCH"""
涷涷涷涷
去左4間都冇位**
最後去吃麵""""
返到去..
溤xx同何xx超核突"""
去死啦"""
死賤咀**
發生左2單風化案
C TING比方德x索油"""
跟住TERRY又比佢強吻"""
笑死
世風日下
唉**
放學..
我比左張雕紙比ANGEL睇..
佢問:[甘令既""點整架?"""]
我話:[ [屌]出黎"""]
冇心架
讀歪音""
訓覺""
越黎越憎番學!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-01-23 06:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 21 日 星期六 |
 | |
| -______________________-"" |
今日訓到9點..
隔離屋就嘈生晒..
係甘鑽BON牆""
真衰...
下就同阿媽..家姐出大埔墟買野..
首先去家電鋪買野..
買左個微波爐""
家因屋企果個壞左...
睇睇下..
阿媽話橫掂部VCD機食住食住..
換埋佢一次個送貨..
真豪氣"""
根住行左去食飯""
有人打黎..
我冇聽..聽吾到""
跟住無聊得濟""
我吾知邊個"
打返比個NUMBER""
我:[ 喂..你係邊個?(白痴都吾答LA..)你係米打過比我牙"?]
佢:[ 下..冇牙""]
我:[ 哦..吾好意思牙""""]
CUT-__________________________-"
去左睇鞋..
家姐買左對..
跟住去左百佳""
買年貨...
有送貨
吾冼拎到死死下..
返屋企..
THE END__________________________________________
|
| 刊登時間︰2006-01-21 09:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 20 日 星期五 |
 | |
| 最憎落兩" |
今日出門吾記得帶傘...
不過好細雨姐..
ANGEL練歌早返左
番到去
我冇野做
伏係度訓著左-口-"
跟住P.E
換左衫先知吾冼..
去左2E坐
跟住又走..
去HALL坐
同MILK姐講是非
先發覺1B男仔好變態..
起雞皮牙...
MISS HO教我地做WB
話NEW TOWN有工業污染
指D煙
IH方XX無端話:[ MISS HO,,D煙會變雲..好靚架!]
笑到成班死晒...
放學等ANGEL
馮XXD豬朋狗友
我都吾織佢.
我睇緊BOARD
無端端拍我膞頭..
拍完扮無野...
邊位牙你?!"
我走返入班房..
跟住回家去..
落雨
見到吳X霆
見我冇帶借傘比我..
果然有豬頭文風度喎"XDD
總之吾該啦""
|
| 刊登時間︰2006-01-20 07:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 19 日 星期四 |
 | |
| 死人黃浚淇牙! |
今曰德育
社工上堂..
玩泵波波
佢問問題
答吾出就係甘泵...
方德仁答吾出
個波越泵越大,,
飛左佢
到我同慧慧
勁快講左..
跟住輪番方德仁
我FEEL到個波爆硬..
我即刻話:[ 救命牙!救命牙!黃浚淇牙...爆啦爆啦...]
跟住一聲巨響
爆左..= ="
我同慧慧嗌到湯雞甘
失禮晒..."
之後Music
上完反班房..
跟住
文sir嗌我..慧慧..terry..XX鈴入去
問我地邊認開左電話
話6B上堂聽電話響
6B班友圍鬼住晒..
慧慧帶左但無開..
我..terry..XX鈴冇帶
跟住勁衰..
6B D人話;[ 邊個牙?!又吾肯認..o查o查臨認左佢啦!]
陳曉君生平第一次敢係6B面前講野..= ="
我話;[ 都冇人帶..點認牙?!] (好勇哇"|<aI子既1 ST..哈)
D人話:[ 吾認牙?!文SIR一於搜書包啦!又吾認"] \/"凸
TERRY話:[ 搜啦搜啦..都冇野既.."]
跟住女搜女..男搜男
搜吾到..
佢都傻既..
1B好乖架
都吾知係米FROM 6 D人開左
吾想比人留校
嫁禍我地..
TOO BAD...
之後訓話一番..
IH 死人黃浚淇
拍我個頭
亂左!
賤人..
我陳曉君生平最憎人地整我個頭
再FD都冇得傾!
玩米玩囉..
做咩玩頭牙!?
食屎!
嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲
憎憎憎憎憎憎憎憎憎憎憎憎憎憎憎
LUNCH..
TERRY囉我D野比人睇..
嬲得滯米打佢LO
又比MISS TANG見到
問我做咩甘惡..
唉..
喱班做親D衰野都比佢睇到
TOO BAD..
放學保底..
勁耐先放..
柔道~*
一黎就WHEN多LEE..= ="
唉..
同小芬打..
佢以為我特登跌..
冇LEE回事LO
考帶果D
我都係因為自己平衡吾好成日失分架啦..
冇必要扮跌"
之後有個人勁抵死...
未打抽筋..
跟住仲要比大欣踩左腳
哈哈..
身子孱就米番LA...
P.S 身邊有賤人出沒...
要小心...一男2女
1B一賤男特徵:已為自已好寸..成日幫條女出頭..搞到四處火頭..其實係婑仔一名..只好贈你一句_____仆街!
賤貨1:樣衰討厭...成日嗌生晒...而家有XX巴之閉甘咁...姣婆!收啦....有3隻字想同你講好耐____乞人憎!
賤貨2:原本吾錯...但原來都係攪屎棍一條...送比你:[不要懶天真...你的樣子令我噁心!]
|
| 刊登時間︰2006-01-19 09:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 18 日 星期三 |
 | |
| 好好ME"" |
今日又起遲左..
ANGEL對不起..
成日打黎都末得..
番到去..
抄MATHS..
集隊今日要檢查
PASS
ANGEL比人捉指甲-3-"
兩堂IH...
我屈TERRY請食反..
點知佢話要生日禮物...
我甘好人
梗送啦
跟住我搵到一包野
WINNIE THE POOL黎架...
點知佢吾領情
一拉開拉練就話:[ 咦..你..搞錯牙..]
哈哈
笑到我同慧慧死死下
LUNCH同斯婷姐..ANGEL..阿宛
諗住飲糖水..
最後去左[滿江紅]
食到撘四跑返去BK
中史..
係甘"ME TERRY..
紅晒
ME下ME下又幾好ME
MATHS比朱SIR玩死..
哈哈
打鐘..
同TERRY互扯塊臉..
最尾都係比佢ME左一下...
TOO BAD~
放學自已行..-3-"
|
| 刊登時間︰2006-01-18 08:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 40 | »
|