| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 4 月 10 日 星期一 |
 | |
| HAPI"" |
今日同SAKI出MK""
玩到唔捨得返""
下就換好衫行去火車站""
同SAKI鬥快"" 我輸了!
之後去食野"" 又要平又要好味!
跟住搭KCR""唔知點解好快就到MK""
SAKI:::{ 咦?! 到啦?! }
我:::{ 咦.. 係BOR"" 咁落車啦" }
之後就行去旺中" 好想行街架果陣!
之後就去左影貼紙相""
去到"簡機"" SAKI話影返果陪部" 又好"" 因為好令!XDD
SAKI:::{ 不如我地等陣影返幾張相先走"" 唔好晒!" }
閃閃閃! 影完!
畫相"" 我畫得好樣衰!XDD
但D相影得好令!! SAKI影得仲令!XDD
攪到我地影完仲想再影!!
之後我去過膠! FEEL到個老細好冇禮貌""
同我地講話唔準拎相機 = =""
之後我同SAKI做左D勁白痴既野!!
係D機鋪狂影@@! 其實好驚架""
我地去左一間" 有勁多窗簾!!
我地開心到大笑..狂笑" 好似發現左新大陸咁!!
笑到影唔到!! 因為真係有好多呀!!>\/<"" 勁開心""唔係! 係超開心呀!!
之後係一間黑文文既機鋪影!!
影出黎超有性格!! 好PO! 真係好令呀!!>\/<""勁正BOR""
玩完機鋪"" 走人""
點知SAKI去到間野買MEZZO PIANO既東東"
懶死唔走!! 成個細路咁"" 白痴妹!XDD
之後冇晒MOOD行街""
SAKI&ZOE ::::{ 我要影相呀!! } 好想!
行左一陣"" 見到條裙超令!! 好想買架""
但只限WINDOW SHOPPING!!
好地係好孩子" 兩個勁乖" 話唔買就唔買!! 最勁係LEE次!XD
之後行去朗豪坊影相""
見到阿BEN"
我:::{ 呀! SAKI""阿BEN呀"" 影相! 俾ANGEL"" }
影到" 尖叫!
SAKI::{ 你又識得阿BEN把聲?? }
我:::{ 我見到阿BOD"" }
朗豪坊好大耶! 行到腳軟!! 果度D壁紙好令"" 我最愛黑白色花!
影出黎好有味道... XD' 好似影樓果D""
想去7-11" 但行左好耐"都兜唔出去"" 太大啦 -口-"
去完7-11" 行去火車站見到個路牌個人俾人痴左個KERORO個頭!!
我:::{ SAKI ""睇下"" 哈哈哈....哈 哈哈 哈哈哈 哈哈哈哈哈哈!! }
SAKI:::{ 下! 佢個頭...哈哈 哈 哈哈 哈 哈哈哈!! } 沒完沒了!!! { 哈哈哈哈.. }
之後去搵SAKI MAM| "" 走人!
跟住去左大中"" 我去買校裙"
之後去CRAZY ROOM睇更衣室""
好令!! 冇影到""浪費!!
之後去ELLA睇袋""好令呀有兩個袋!!
睇完走LU""
好癲呀今日""我地行又笑企又笑食野又笑咩都笑""
成個傻婆咁!! 好HIGH呀""
SAKI 我愛你呢! 哈哈
|
| 刊登時間︰2006-04-10 10:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 8 日 星期六 |
 | |
| 支力 !! |
沉晚好晏先訓""
今朝起唔到身""成身都好痛"
本來想打俾芷話俾佢聽我唔去街""但係又係我應成既"算啦""
起身沖涼 洗頭 換衫 梳頭""攪掂出門""
係學校等佢"跟住就行行行""
1點行到4點"' 好支力 /口\"'
原本係陪佢去買野"佢唔係大埔住""唔識路""
見到衫真係好令"" ( 個人意見 ! )
阿芷都係咁話""
阿芷::::::[ 好令呀件衫 ! ]
我:::::::[ 勁令喎 !! 1人1件啦!!! ]
阿芷::::::[ 嗯 ! 好呀 ! ! ]
買左...................-口-""
返到屋企""
支力趴係到""隻腳腫左""
|
| 刊登時間︰2006-04-08 07:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 7 日 星期五 |
 | |
| 興過火屎!!!!!!!!!! |
今日涷左""沉晚老豆媽咪好夜先返""
攪到我地好晏先訓""今朝勁眼訓""/口\"
銀剪左頭髮""令女左 -3-""
早上MG""有得換季啦""
但今日好涷""有D唔想換""我仲未買返校裙"
小息""本來要溫DICT""
跟住阿瑚黎搵我""
仆街啦你!!吳保錡!!!
冇錢咪講囉""唔洗咁喎""
ENG DICT肥左""
VA"明明阿SIR自己懶型整爛塊野""
仲要賴人""=[
咩世界??!!
MATHS最開心哩堂""
朱SIR又唔鬧我..又主動教我做數..又讚我..幾開心**
好好人呀你!!
返到屋企""菁搵我""
送BIRTH PERSENT俾我""勁感動!
我10月到依家佢仲記得"
好一隻跳跳虎! ___謝!***
換衫食野""返獅子會""
好耐冇去啦""心情難免有點兒緊張!!
千叫我早D"最遲係佢"找死麼????
到左"一個人都冇"'蛇走....*
到左見到D人先返"
上左陣'"師父話休息"
我同千就係到研究如果我地變基會溝邊個"
千::::[ 如果我變基"第一個溝SAKI" 第二個溝你"" ]
ME:::[ 下? 點解呀?"" ]
千::::[ 冇得解!! ]
ME:::[ 如果係我都一樣溝SAKI"佢又令又正"不過第二個我會溝TINKY"-3-""斯文! ]
之後師父叫我地同大師姐佢地打"
我實簡大汶""點知佢今日FIT到樓油""
佢竟然打低手""我個頭一野仚左落地下""
HIGH到痺!!!
師父:::[ 大汶"做咩呀??"輕手D"" ]
好痛!@@"
換衫"去7-11買完野"走人""
一個人行勁驚!!同千一路傾一路行""
行到學校附近"
我:::[ 好驚呀! ]
千:::[ 你小心D"草叢有人撲出黎""有人試過" ]
我:::[ 死野***唔好嚇我啦"" ]
千:::[ 唔緊要"有咩你咪大嗌囉"最多我幫你報警"" ]
___________________________ !!XDD"
|
| 刊登時間︰2006-04-08 12:10 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 6 日 星期四 |
 | |
| KIN*@ |
沉晚我同家姐同阿B係媽咪間房度訓""
跟住阿B要家姐講故仔""
家姐講左小紅帽""
家姐 : [ 最尾隻狼就死左啦"" ]
B : [ 佢做咩唔去醫院既??? ]
_________青爭!_________
.. .. . .XDD""
今日下就千打俾我""傾左一陣""
收線
之後我就行去俾學費""
我 : [ 係咪160蚊??" ]
佢 : [ 係""不過過左6號啦喎""要俾行政費!! ]
我心諗 : ::::: : 下.. ..,.. 今日咪6號囉.. 是但啦/口\""
_________閃*__________
返到去""接阿B""
去食雪糕""XDD"
chart左一陣""係HKSKYLOVE搵到KIN"""
我既EX"xDD"
雖然係假既""但係次次見佢POST相都好SWEET呀!!
我愛你呀!!"
LORRIA在奸笑.. .. .. .. .. ..... ..
|
| 刊登時間︰2006-04-06 09:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 5 日 星期三 |
 | |
| LORRIA* |
今日好好好好熱呀 -口-""
咩世界?!!""
下就""約左LORRIA簡禮物俾菁""
其實都唔知買咩俾佢好""
原本LORRIA想買奶咀""我就買B女銀包""
不過搵唔到奶咀""B女D野就有大把""
咁算啦""我地去搵個第二樣""
跟住""去到果間首飾鋪見到條鏈好令""
條鏈我覺得幾令""係一個皇冠""
不過好貴呀!! -口-""
我的心已死"">/\<""
跟住LORRIA叫果個人包好""
佢講到好似包得好令咁""
其實又咪搵個袋仔入落去""
攪到我地又要買過個盒""
又要俾錢"">/\<""
好貴架MA""
之後上左LORRIA屋企""
佢姐姐都係度""我地就傾起上黎""
衰鬼""同珊好鬼FD""xDD
一直到6.30""我就懷著依依不捨既心情離開啦""
老豆媽返咪返左大陸了""
今天是第二天""
我1返黎""洗衫煮飯一腳踢""
又要睇住阿B""
家姐病左""我又要照顧佢""
勁似SUPPERMAN""xDD""
|
| 刊登時間︰2006-04-05 11:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 40 | »
|