| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 17 日 星期五 |
 | |
| 彬彬彬彬****** |
今日起身好唔想返學""
咳到肺甩"">/\<
好想死""!
兩堂DT""
估唔到馮XX都幾好人""XDD
中文""
同後面條死魚傳紙仔""
話題就係_____彬""
彬*好帥呀""
迷 ________________________________________________!
跟住MISS TANG要我地分享""
佢自分享先""
佢唱林子祥果首唔知咩""
好好聽""
估唔到佢唱歌咁正""
全班嘩然""XDD"
真係唔錯""
LUNCH""
食屎屎""
你同佢玩關我鬼事呀""
我先冇咁得閒理你D野呀""
痴線架""!
MUSIC冇返""
嘿嘿""
MATHS TEST""
唔識""
問晒死魚""
嘿嘿!!""
ANG去BBQ""
我又去!>/\<
_____________________
好愛彬""!!好令仔呀""
未見過咁令仔既人""!@@

嘿嘿!!*
迷死了!
|
| 刊登時間︰2006-03-17 06:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 16 日 星期四 |
 | |
| 咳死了!!@@ |
變左聲啦""
大個仔啦""
老牛聲咁""
吾. .. ..'...吾.. ...!"'吾吾.. "" |
| 刊登時間︰2006-03-16 09:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 14 日 星期二 |
 | |
| HaP!!!! |
今日超感動呀!!
菁*竟然同我講野"""
我係米發緊夢呀??????????????????????????????????
久遺了這感覺"" |
| 刊登時間︰2006-03-15 07:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 12 日 星期日 |
 | |
| 4.* |
今日過得超開心 >\/<"""
朝早家長日""
都係果D啦""
MISS HO好好人""
冇咩講我D衰野""XPP
家姐放十點半""
我見完岩岩好""
跟住長今叫我幫佢買隻企鵝""
長今叫到""
唔買唔得啦""
都幾得意呀""
跟住陪阿媽去買餸""
好耐冇去過街市""
佢見我同家姐係度""
買左勁多""
跟住見個錶12點幾""
即刻飛的返去"'
搞掂打俾佢""
死"
出左門""
即刻跑去""
好索氣""
花同34日前個樣冇變""
哈哈"
好愛佢""
去到大元社區中心""
我地行行企企"'
諗住去食雪糕..
點知D人阻住晒""
跟住我同花扮急尿""
其實係去食雪糕 >\/<"
BOARD上有好多相都有我同羅麗雅""
我地係社區上面都扮演住一個好重要既角色"xpp
返返去"'
巧蘭姨就的左我地上台""
死白痴羅麗雅將個獎俾左攞獎個個""
想打佢""
做完野之後""
我地出左門口""
見到勁多蟻
起晒雞皮""
雅攞起枝水""
係咁淋佢地""
話: [ ""食啦食啦""食得咁滋味呀啦"" 俾D水你地送飯啦""]
D蟻死都要拑著舊飯""
係地下懶果D""
俾我用包LEMON TEA裔死""
之後係度奸笑""
跟住唔知你係米D蟻報仇""
周身好痕"""
清場果陣""
我地懶落力""
勁唔踞果個細粒板呂子鵬""
雅用手勁大力挫左佢一下""
活該""
跟住佢地去聚寶慶功""
有姐叫我地去"'
我同羅麗雅又點放過哩果幾會呀""
上到去""
D人係到唱Kk""
跟住有姐叫我地去黃容根辨事處""
我地行左去咩X浚平辨事處""
佢已為我地有野搵黃容根唔搵佢""
怇都傻傻地""
根住去左昌運攞相""
有我地份>\/<""
返返去聚寶""
D野食好好味""
雖然冇君豪果度咁正""
嘿嘿""
我地同D送改左名"'
1.脆皮乳豬全體
2.嘻哈大笑
3.白玉西蘭花
4.鬆炸芋絲卷
5.金沙翅濃湯
6.紅燒春雞
7.上湯炆海參
8.清蒸大盧魚
9.福建抄飯
10.上海伊面
11.甜蜜蜜紅豆沙
12.脹卜卜壽包
13.清甜大西瓜
哈哈""死未?!
坐係我地隔離果個伯伯""
其實都唔係伯伯""
佢好令仔""
個樣好似黃日華""
個鼻勁高""
人又高""
好風趣""
好錫佢老婆""
成日挾餱俾佢""
上清蒸大盧魚果陣""
我同雅唔多愛食魚""
所以冇去挾""
佢以為我地怕醜"" -口-""( 識得都知我地唔會 )
跟住挾左好大舊魚俾我地""
雅果舊最正""
佢自己食魚頭""
上上湯炆海參
我同雅去左廁所
佢同佢老婆又留左兩碗俾我地""
好感動"">/\<"
佢好好人""
走果陣""
我同雅蠟左兩袋東東""
勁正>\/<""
跟住送雅返屋企"
到左樓下""
佢陪我等車
好快就到""
好唔捨得""
次次都係咁""
雅話又唔知幾時先見啦""
我記得上次係我講""
今次係你""!
畢業之後""
見面難左""
但更加珍惜同你相處""
羅麗雅你永遠係我既朋友!!4.EVER
|
| 刊登時間︰2006-03-13 03:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 40 | »
|