zoe1991
暱稱: 素 .. ..*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-11-28
2006-11-24
2006-11-23
2006-11-22
2006-11-21
文章分類
全部 (197)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 197
留言總數: 227
今日人氣: 11
累積人氣: 12594
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 11 日  星期六 晴天
-\/-""

今日星期6”

諗住訓晏d""

他媽的""

竟然訓唔著  -\/-"

t-oo- bad""

下就""

諗住同阿媽去街""

勁衰""

話我慢吞吞""

唔等我  >\/<""

 佢地行先""

我行去果陣...

見到5偉絡""

佢好似唔認得我咁   -口-""

豈有此理!

我係佢partner黎架""

佢竟然咁 /口\"

晏就去M記食""

食食下....

阿b就話想食雪糕""

咁我就去買啦""

食完杯野""

佢話:[  杯啤梨雪糕都唔好味既!媽咪呀"下次你叫二家姐買朱古力啦!]

白痴XDD"

唔好味又食咁多""

雖然好衰""

不過佢好攪笑XD"

係2%見到件冷衫好令""

買左  -\/-""

嘿嘿"

 

快d到聽日  >\/<"

阿花呀"你等我呀""

--------------------------------------------------------------------------------------

馬浚偉好令仔呀!!

越睇越型""

好正抖呀你 -3-""

刊登時間︰2006-03-11 09:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 10 日  星期五 晴天
成績表*

今日返到去好多功課未做""

抄到我手軟"">/\<"

小息果陣""

C TING係咁撞我""

撞到隻蝴蝶甩左""

只好去揾周SIR""

唉*

佢好唔踞我""

我知道"!-/\ -""}

今次係第三次啦""

唔好意思呀""!!

中文""

今日要DICT""

唔記得左  -0-"

錯別字差DD就唔合格啦""

錯多一個字就肥""

好彩""!

LUNCH

CARLY佢地係咁行""

諗住跟佢地啦""

點知佢地未諗好""

激死左!   -0-""

行左咁耐先知冇目的""

唉""

冇時間..

就近啦""

入左去又等""

不過幾好味""

聽余婷講..

阿姚xx要告我地3個抄功課""

魚________________________________________________

你好好咩?!

二五仔""

俾你吹月長""

H"""""""""""""""""""A"""""""""""""""""""T"""""""""""""""""""E"""""""""""""""""""

中史""

MISS NG好像有點兒那個""!

終於..........

派成績表啦""

TOO BAD""

邊鬼個打尖呀"?!

我明明99架""

依家100""

唔要呀>/\<"""

刊登時間︰2006-03-10 06:34 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 9 日  星期四 晴天
blue!!*

今日早左好多起身""

六點半就起左""

唔可以再遲..>\/<"}}

MISS HO今日冇返""

難道病左!!?

UM...

個MISS唔係好順眼  = =""

聽魚婷講..

長今沉日同車婉羚打交"

太恐怖了吧""/

PTH""

唔記得交DICT""

上星期拖到依家""

我都覺得過份""

但我唔想架""

果日我冇返ma"

應承左LUNCH俾佢""

最後我唔記得左= =""

大穫!!

LUNC果陣""

我發ANG脾氣  -/\ -""

對唔住呀""

嘿嘿""

放學果陣諗住乙水返佢""

點知佢同我講先""^^

嗯....

咁又冇是啦""

Hee.."

你估係佢地咩""

下下同人玩絕交""

放學"

用9秒9既速度""  (  吹下水姐""  -0-""  )

來回屋企學校""

崩潰了""!

今日柔道都冇上呀""

哩幾日好支力好支力好支力好支力!!

刊登時間︰2006-03-09 08:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 8 日  星期三 晴天
BAD""*

今日個死人鬧鍾唔響""

我答3先俾我家姐叫醒""

果一刻. ... .

好想咬人呀""

即刻彈起身""

極速刷牙洗臉""

久等了angel""

唔好意思""!!

返到去""

好多功課未抄呀""

最衰就係個鬧鍾""

係你累我架"!!  \ /""

今日係PROJECT DAY""

一堂得半粒鐘"

過得好快""-\/-""

中文堂""

要作閱讀報告""

我第一時間諗起俾家姐呃左去睇既果本書""

張小嫻""在雲上愛你""

係佢自己眼淺先睇到喊""

同我講話好好睇""

我見咁感動就睇啦""

晒左我5個鐘""

睇完果刻""

要崩潰了!"

唔係感動""

係好支力""

---BAD*""

IS""

覺得施SIR講野好直""

佢..

唔覺欖介架""-/\ -""

跟住...

SINOM好變態呀"""!!!!

佢係米顛架?!!!!!!!!!!!

佢仲話係我偷睇佢""

HELP*

你光明正大你係我面前做D咁既野""

仲話我睇你""

救命!!!

我依家見到你

好想嘔""!! @@

 LUNCH"

CARLY同宛食野好慢呀""

ENG""

第一次唔聽佢書""

不過好驚呀"" >/\<""

睥住晒""

PROJECT""

我咩都冇做""

是但搵野講""

掂左"">\/<"""

放學

去朱SIR度corr BOOK A""

 勁憎胡翀""

扮晒野咁""

我想同你講收得皮LO你""

淨係識得玩踢爆""

仆街到死""

妖___________________________"

 

 

 

放左

同阿芷去行街""

識佢咁耐""

都係第一次"">\/<"

 

______________________________________________

隻閃字唔係同你講""唔好誤會!!!!

刊登時間︰2006-03-08 08:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 7 日  星期二 晴天
好支力呀"!*

喱幾晚熱到死""

訓到成身汗""

立痴痴咁""

好唔舒服"" -/\-"

第一次上DT"

十分悶的""

music""

上咁多次""

最好玩係今堂""

 

--------*

 

原來馬浚偉好令仔的""

______迷死左* 

 

=________________________="

刊登時間︰2006-03-07 09:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]