| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 11 日 星期六 |
 | |
| -\/-"" |
今日星期6”
諗住訓晏d""
他媽的""
竟然訓唔著 -\/-"
t-oo- bad""
下就""
諗住同阿媽去街""
勁衰""
話我慢吞吞""
唔等我 >\/<""
佢地行先""
我行去果陣...
見到5偉絡""
佢好似唔認得我咁 -口-""
豈有此理!
我係佢partner黎架""
佢竟然咁 /口\"
晏就去M記食""
食食下....
阿b就話想食雪糕""
咁我就去買啦""
食完杯野""
佢話:[ 杯啤梨雪糕都唔好味既!媽咪呀"下次你叫二家姐買朱古力啦!]
白痴XDD"
唔好味又食咁多""
雖然好衰""
不過佢好攪笑XD"
係2%見到件冷衫好令""
買左 -\/-""
嘿嘿"
快d到聽日 >\/<"
阿花呀"你等我呀""
--------------------------------------------------------------------------------------
馬浚偉好令仔呀!!
越睇越型""
好正抖呀你 -3-""
|
| 刊登時間︰2006-03-11 09:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 10 日 星期五 |
 | |
| 成績表* |
今日返到去好多功課未做""
抄到我手軟"">/\<"
小息果陣""
C TING係咁撞我""
撞到隻蝴蝶甩左""
只好去揾周SIR""
唉*
佢好唔踞我""
我知道"!-/\ -""}
今次係第三次啦""
唔好意思呀""!!
中文""
今日要DICT""
唔記得左 -0-"
錯別字差DD就唔合格啦""
錯多一個字就肥""
好彩""!
LUNCH
CARLY佢地係咁行""
諗住跟佢地啦""
點知佢地未諗好""
激死左! -0-""
行左咁耐先知冇目的""
唉""
冇時間..
就近啦""
入左去又等""
不過幾好味""
聽余婷講..
阿姚xx要告我地3個抄功課""
魚________________________________________________
你好好咩?!
二五仔""
俾你吹月長""
H"""""""""""""""""""A"""""""""""""""""""T"""""""""""""""""""E"""""""""""""""""""
中史""
MISS NG好像有點兒那個""!
終於..........
派成績表啦""
TOO BAD""
邊鬼個打尖呀"?!
我明明99架""
依家100""
唔要呀>/\<"""
|
| 刊登時間︰2006-03-10 06:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 9 日 星期四 |
 | |
| blue!!* |
今日早左好多起身""
六點半就起左""
唔可以再遲..>\/<"}}
MISS HO今日冇返""
難道病左!!?
UM...
個MISS唔係好順眼 = =""
聽魚婷講..
長今沉日同車婉羚打交"
太恐怖了吧""/
PTH""
唔記得交DICT""
上星期拖到依家""
我都覺得過份""
但我唔想架""
果日我冇返ma"
應承左LUNCH俾佢""
最後我唔記得左= =""
大穫!!
LUNC果陣""
我發ANG脾氣 -/\ -""
對唔住呀""
嘿嘿""
放學果陣諗住乙水返佢""
點知佢同我講先""^^
嗯....
咁又冇是啦""
Hee.."
你估係佢地咩""
下下同人玩絕交""
放學"
用9秒9既速度"" ( 吹下水姐"" -0-"" )
來回屋企學校""
崩潰了""!
今日柔道都冇上呀""
哩幾日好支力好支力好支力好支力!!
|
| 刊登時間︰2006-03-09 08:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 8 日 星期三 |
 | |
| BAD""* |
今日個死人鬧鍾唔響""
我答3先俾我家姐叫醒""
果一刻. ... .
好想咬人呀""
即刻彈起身""
極速刷牙洗臉""
久等了angel""
唔好意思""!!
返到去""
好多功課未抄呀""
最衰就係個鬧鍾""
係你累我架"!! \ /""
今日係PROJECT DAY""
一堂得半粒鐘"
過得好快""-\/-""
中文堂""
要作閱讀報告""
我第一時間諗起俾家姐呃左去睇既果本書""
張小嫻""在雲上愛你""
係佢自己眼淺先睇到喊""
同我講話好好睇""
我見咁感動就睇啦""
晒左我5個鐘""
睇完果刻""
要崩潰了!"
唔係感動""
係好支力""
---BAD*""
IS""
覺得施SIR講野好直""
佢..
唔覺欖介架""-/\ -""
跟住...
SINOM好變態呀"""!!!!
佢係米顛架?!!!!!!!!!!!
佢仲話係我偷睇佢""
HELP*
你光明正大你係我面前做D咁既野""
仲話我睇你""
救命!!!
我依家見到你
好想嘔""!! @@
LUNCH"
CARLY同宛食野好慢呀""
ENG""
第一次唔聽佢書""
不過好驚呀"" >/\<""
睥住晒""
PROJECT""
我咩都冇做""
是但搵野講""
掂左"">\/<"""
放學
去朱SIR度corr BOOK A""
勁憎胡翀""
扮晒野咁""
我想同你講收得皮LO你""
淨係識得玩踢爆""
仆街到死""
妖___________________________"
放左
同阿芷去行街""
識佢咁耐""
都係第一次"">\/<"
______________________________________________
隻閃字唔係同你講""唔好誤會!!!!
|
| 刊登時間︰2006-03-08 08:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 7 日 星期二 |
 | |
| 好支力呀"!* |
喱幾晚熱到死""
訓到成身汗""
立痴痴咁""
好唔舒服"" -/\-"
第一次上DT"
十分悶的""
music""
上咁多次""
最好玩係今堂""
--------*
原來馬浚偉好令仔的""
______迷死左*
=________________________=" |
| 刊登時間︰2006-03-07 09:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 40 | »
|