31-6-06
下就FA打黎話係下面"" 即刻落去"冇帶傘!
見到啦" 個死人樣冇變""XD 好掛住呀>/\<"
勁浪漫" 在雨中 劉家昌!XD
在 世 間 再 沒 哪 位 清 楚 我 身 世
若 覺 得 這 是 無 稽 都 不 必 怕 失 禮
唯 願 此 生 怎 麼 分 開 也 記 住 這 份 可 貴!
THEN同媽咪去行街" 父親節唔得閒" 提早送野" 我自己係ELLA買左個袋" 正BOR!XD
__________________________________________________
朝早又落雨" 屌屌屌屌屌! 返到去..濕晒!-0-"
週會! 悶爆*
調位" 其實唔想! 俾我坐到放假都制"" 但算na"
同YU坐"" 都好! 方便我地吹水"
我地狂係度講話如果大波呂見到我地坐埋一齊會點"" HIGH! 呵呵*
由MATHS吹到放學"" 正BOR"
ENH果陣"" YU坐我隔離" 我叫佢唔好調"
CTING炆晒!-0-"算na! 我唔敢要啦!*
放學" RED FOREST" 我個飯好味到佢呀/3\"
返去唔洗上詩文"" YO!! 返柔道!! 多左好多人返"
BiG冇帶T-SHIRT" 冇上" 我同千一PAIR"" OK BOR!!
今堂教果D都十分好用"" 玩得十分開心>\/<""
我枝水明明放左係個袋隔離"" 3枝水都一樣" 公雞. 林佢地撈到亂晒= ="
唔知邊個打邊個" 但我肯定我飲個枝唔係我" 我個枝飲左好多架""
好正呀今日!!!
流 汗 令 我 大 跳 大 叫 不 好 嗎
然 後 讓 花 洒 沖 走 多 餘 害 怕