zoe1991
暱稱: 素 .. ..*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-11-28
2006-11-24
2006-11-23
2006-11-22
2006-11-21
文章分類
全部 (197)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 197
留言總數: 227
今日人氣: 4
累積人氣: 12620
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 16 日  星期二 晴天
理 所 當 然 我 的 錯?!

15-5-06

IS: 冇帶水樽" 我叫芷飲晒D水俾我"佢真係飲 " 我講笑" 佢認真=]

VA""3MIN起好稿" 咩呀?!  囉* XPP

放學果陣"有D人勁"" 你鐘意咪叫囉"" 你呀?!

知你同佢"   知你女"    但....   係幾我是囉""  8婆! 

同我啦"  ON99!     爆你"       死姣西!!!

放學留低MATHS RE TEST"" 我得張"XP  好彩!

做完" 搵MISS TANG"唔係度" 我番留左張MEMO佢" 就啦*

返屋企"好" 見到有包餅" 咪食囉"

拎起"" 勁勁多嬲住""起晒雞皮"" 我勁大聲"" 左塊餅落地""

跟住返房""山門"" 跳上張大嗌 " 打冷震""  狂A| 隻腳""

等等等"等到MAMI返" 我叫佢汁走D野" 先敢出去""

等個陣係咁打冷震" 好似D蟻懶左上我身咁"' 好呀*!

 

16-5-06

中文"" 沉日我放左學" 唔到咪冇俾D野佢囉""拎左返屋企"費是佢話D野亂晒"

跟住" 話我交唔到本DICT俾佢""留校訓導"" 算NA" 真係我冇交"

網上自學LEE"? 你又話你會係教員室"" 我又搵你唔到""我夠問你囉""我好想拎人D簿返去架??!

我又問你唔到" 又唔知俾唔俾你好"  你又冇同我講話要俾你睇"" 我點緊果陣"你又狂催我俾返本野佢地"

我都唔知你諗咩"" 我咪CHECK下囉""   又係我唔岩" ?!  我又唔係你" 我點知你想點... 

                                                        也是我錯麼? !

 

ERS"" MISS LEE對我好" 打鐘都要我陣""  FUC|<!

________THE END=]

 

 

刊登時間︰2006-05-16 05:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 13 日  星期六 晴天
好悶*

今日朝早10點返學校上ORAL班""
好鬼死無聊..!  眼訓死我啦""-W-

行返屋企" 成身" 沖涼洗頭..返團契"  
爆爆爆 多人" 佢話有成7 0幾個""
但悶到噴 囉  .. 唔該"! 好白痴" XP
之後叫芷陪我去換件T -SHiT""" 
唔要色! 換左件粉紅色""

THE  END*

刊登時間︰2006-05-13 06:41 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 12 日  星期五 晴天
LUCKY*

今日返學終於有D中學FEEL""

P.E拱橋! 車婉羚好呀"!
玩到好支力"" 條腰好Lun 痛..."

ERS PRE" 順利過渡! 我講得好...
MATHS"本書借左俾BiG -0-" 好彩得CAR|Y!
中文果陣" 俾MISS TANG 叫左起身""
我果陣又發緊" 拎起本書" 狂吹..
THY| 係度!-0-"

IH""  +級留心"' -0-"  都係因為我隔離果個! -3-"
MIZ HO講書好不負責任!

放學"諗住返屋企"不過返到去又得我1個"" 不甘寂寞!
先"  同YU佢地去紅樹林"
我個飯級嘔""! 香草?!
返去睇畫劇" OK BOR" 不過1A唔知做咩 = ="
做完" 去課室" 係到發DiN""
梁麗希好攪笑"" XPP

刊登時間︰2006-05-12 08:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 11 日  星期四 晴天
死*

今日PK = ="
未做好野"  做到我想  !
未試過咁多野做! 
朝早" D人俾回條MiZ HO"
MiZ HO:::  俾女班長啦" 俾女班長啦"
果一刻好想屌化佢""
我收左4日啦""
佢地一查一查塞俾我"  我就一張一張同佢地分好"


屌屌屌屌!!!!!
日日成疊成疊紙係我櫃筒" 成個垃圾堆咁"
你地隨時隨地俾我" 我就逐一執手尾!   DiN啦   !我冇咁好心機囉" 唔該!
MiZ HO 愛理不理" 對1D好過我地...                 班主任?!!!

小息"  作我既
中文"" 冇帶書" 罰抄" !
D摘錄卡做到我發!!  費是去借..

英文"" 做摘錄卡= =" 好想剪爛佢!!!
沉日派左張返ORAL班既通告! 我話唔同意"
咁岩果陣做到想殺人俾佢叫左我出去"
LEE:::  做咩唔同意???  原因!
我:::   我呀媽問我想唔想" 我話唔想" 冇原因!
LEE::: 咁你聽日俾信我!
咁走 ...   好唔舒服好唔舒服好唔舒服呀!!!!

放學好開心" 我做晒今日D野...      做晒啦!         做晒!  晒!
去左紅樹林" C TING叫左野好耐都未黎""
我叫慧慧扮 深山大野人D人""     笑死左! -0-"
深山大野人係唔識扒"" 我俾佢"
YU話我似人BF""
我::    我有既話一定唔識切等佢切"" XDD

團契" OK好玩" YU冇啦啦話慧慧係甘蔗! 笑死!
THEN 睇佢地話劇" BiG D戲服最""好!
MIZ LEE教 BiG扮奸" 
企係我隔離""
LEE:::
  我最你" !! 次次上堂我一定搵你答問題!
我:::  下....         真架    ?!!
睇左一陣 ""

刊登時間︰2006-05-11 09:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 10 日  星期三 晴天
街街街!

今日MG::  !!!
到 ...     想 !
ENG 語言室... 果D人黎影相"
影到我地果行"" 我地個個都擰歪面"'


::: 「  唔好擰歪面啦...唔洗理我" 做自己野得架啦... 」


CAR|Y ::  「  我地個個  HANH 機..= ="   」
_________________-0-_______________________"

I H! 對卷..
MISS HO.... -0-" 作晒反!

放學!  !  YA!
 
前日______我Ai媽子同我行街"   佢唔肯!
沉日______媽MI Ai我去街 "    我唔肯!  眼訓*
今日終於去到啦""


吉之島" 仚家買睡衣!  勁鐘意條睡裙-\/-"
我平時唔著" 但太鐘意啦!!
Bi 個條睡裙就勁得意!-\/-"

跟住兜左去買!  去埋SASA買指甲油*
再去埋WATSON買野就走人""  出到去"熱到 9 咁!
返到屋企又成身汗= =""  下次帶個大袋去莊D冷氣邊行邊嘆....XP

鐘意返學"" 但我更鐘意行街! !  XD 

刊登時間︰2006-05-10 07:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]