15-5-06
IS: 冇帶水樽" 我叫芷飲晒D水俾我"佢真係飲 " 我講笑" 佢認真=]
VA""3MIN起好稿" 咩呀?! 叻囉* XPP
放學果陣"有D人勁9"" 你鐘意咪叫囉"" 驚你呀?!
知你同佢熟" 知你令女" 但.... 唔係幾關我是囉"" 8婆!
同我收啦" ON99! 屌爆你" 死姣西!!!
放學留低MATHS RE TEST"" 我得2張"XP 好彩!
做完" 搵MISS TANG" 佢唔係度" 我番留左張MEMO佢" 就走啦*
返屋企"好餓" 見到有包餅" 咪食囉"
拎起"" 勁勁多蟻嬲住""起晒雞皮"" 我勁大聲嗌"" 掟左塊餅落地""
跟住跑返房""山門"" 跳上張登度大嗌 " 打冷震"" 狂A| 隻腳""
等等等"等到MAMI返" 我叫佢汁走D野" 先敢出去""
等個陣係咁打冷震" 好似D蟻懶左上我身咁"' 好憎呀*!
16-5-06
中文"" 沉日我放左學" 搵佢唔到咪冇俾D野佢囉""拎左返屋企"費是佢話D野亂晒"
跟住" 話我交唔到本DICT俾佢""留校訓導"" 算NA" 真係我冇交"
但網上自學LEE"? 你又話你會係教員室"" 我又搵你唔到""我夠想問你囉""我好想拎人D簿返去架??!
我又問你唔到" 又唔知俾唔俾你好" 你又冇同我講話要俾你睇"" 我點緊果陣"你又狂催我俾返本野佢地"
我都唔知你諗咩"" 我咪CHECK下就算囉"" 又係我唔岩" ?! 我又唔係你" 我點知你想點...
也是我錯麼? !
ERS"" MISS LEE對我勁好" 打鐘都要我企陣"" FUC|<!
________THE END=]
|