| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 6 月 30 日 星期五 |
 | |
| 怕 你 情 緒 不 好 我 這 大 考 都 退 步 |
今日派左卷-W-. ... 超DiU的! 唉,.,
中: 44/70
英: 59/135
數: 78/200
IS: 89/200
IH: 70/100
.... 我怕死 我資質不夠別提別相比
遊戲須知:
1)一定要答曬咁多題
2)請在開頭列明誰的之最 etc: 小明之最
3)在做完之後加多一題 ,,笞埋佢仙好發post 呀
4) 打 好就發比4個你的朋友 /// 大功告成!!!
素之最 *
問題:
最惡: 千
最無奈:-----
最索: 曾楚淇... [ 超憤的!!!\/ ]
最冇用:-----
最好: 花*
最白雪雪: 花*
最kai: 花*
最令人噴飯: 馮國綱 -v-
最可愛:花*
最串:千
最粗口:千
最矮: 花*
最洋蔥:歐陽詠聰 ... xD
最姣: 1號! -W-
最淫:馮國綱 -v-
最口講無憑:-----
最有用: Yu
最憎: 她!
最愛: 友=]
最死纏難打:
最黑仔:-----
最唔洗訓:-----
最訓得: BIG!
最36 26 36: 芷..
最老: 是我-W- 氣的!!!
最我:-----
最粉:-----
最小家:C TING
最賤:-----
最煩: 安安
最勁畫功: -----
最好笑: 慧
最唐老鴨:----
最巴斯光年:ROGER! 爽.. . .
最EASON:-----
最chip’n dale: 慧" 鋼牙=D
最JAY: KK..
最ISABELLA:黎寶..-3-
最wINNIE THE POOH家族:----
最叻:Yu
最青蛙:方鴨!!
最熊貓:安安...
最7:-----
最9:-----
最38:-----
最z: ----
最lum: -----
最好聽: -----
現時最愛:FA K BIG =333=
佢是最x的:她..
最悶:CARLY*
加:
最多拖拍: JOEY*
你要傳 給 : FA YU .. YAN.. C TING..
|
| 刊登時間︰2006-06-30 03:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 6 月 28 日 星期三 |
 | |
| -0-" |
出了火炭... 過分!\3/

( 站在你旁... 我便是巨嬰了/口\**)
|
| 刊登時間︰2006-06-28 02:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 6 月 26 日 星期一 |
 | |
| 狂 熱 情 緒 盡 力 購 物 尋 趣 |
Shopping 了兩天" 走了兩天"" 倦!*
沉日同家姐行左成日" 花了我600大元! God..
唔只腳痛,, 心更痛!>/\<
今日同SAKI去MK"" 行到跛../3\
朝早開電腦見到我係DIARY第5000個人"" HAPI!!!-V-
跟住12點去到新達" 搽左D防曬等如冇搽""熱到死.. 勁多汗""
跟住搭火車"我地企係頭等出面" 地下塊野郁得好勁"好搞野xD"
今日MKC冇咩人"冇沉日咁熱.. 好涼!
行左陣" 其實我沉日已經行好多轉"" 熟晒!xD
食冷面... 辣到飛起! 好辣呀真係"
我飲左成枝柑桔.. 辣!
THEN好似冇咩野行咁"' 照貼貼去*等左好耐...
但..我次次都唔知佢影完"
日文 ::: [ XXX .. 叮* ]
我:: [ 下.. 影左啦" 我都未得... ] 討厭!
但OK BOR' 第一張我都唔知佢影" 但我鐘意!xD
好唔鐘意5月影個張.... 想撕掉!
THEN去左花園街" D野OK BOR"' 特別D褲"
好鐘意我果條" xDD"
THEN" 那個什麼K" 話要去返MKC買件UNDER" 行死!
隻腳好L痛... 差點俾人騙了"
人::[ 49蚊一件好平架啦" 最多計你45啦 ]
Z&K:: [ 下...底衫乍喎.. 平D啦"" ]
人::[ 好平架啦” 我地之前賣80幾架.. ]
Z::[ 下..底衫都賣80幾?! 唔係好信 ..]
K::[ 係啦" 好少布戶喎.. 平D啦.. ]
OTHER::[ 係LOR" 好平架乍.. 49.9 2件乍MA" 賣2件計你45.. ]
Z&K ::[ 下...?! ]
一睇就知係個個人老吹啦... 80幾...
之後走啦.. 好支力..! 隻腳起水泡..-V-
明天再戰... ! 去火炭直落沙田行街... YEAH.. 好痛xDD



|
| 刊登時間︰2006-06-26 10:25 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| -\/- |
FOR 花*
(遊戲規則)試說明5項你最想要的生日禮物0R CHRISTMAS PRESENTS和點名7名網友
不能有重覆,順度去他們的BLOG留言,告訴他們被點名了。
1. cash $D
2. 手機
3. 相機
4. 某某名牌店購物禮券10萬!-O-
5. 一PIC中左獎既6合彩 XD"
1. 傳俾你既人係邊個?花*
2. 佢同你既關係? 難以形容-V-
3. 寫出你對佢既5個好印象? 好白痴 CRAZY!! 好白 令 十分有義氣* 好抵死 好煩 極可愛 唔止5個..
4. 佢對你做過最深刻的事? 吳思X是件"" 黃埔軍校 偷保護衣 好多仲有...
5. 佢同你講過最深刻的說話? 你唔好唔識人呀""{{ 仲要喊住咁"" 呵呵*
6. 如果佢變成你既情人,佢咩野令你鍾意佢? 好白" 抵得諗 一定唔會悶!!
7. 如果佢變成你既情人,佢有咩要改? 佢係最完美既-V-! YEAH**
8. 如果佢變成你既敵人,你會對佢做咩? 唔會!
9. 如果佢變成你既敵人,佢咩野令你咁憎佢? 冇*!!!
10. 依家你最想佢對你做既1件事? 搵日去聚寶!* xD
11. 對傳這份卷給你的人的印象? 同居密友...
12. 你覺得周圍的人認為你是怎樣的人? 白痴 *( 其實我份人好認真架...)
13. 自己喜歡的個性是? 可愛
14. 相反的,討厭的個性是? 寸咀
15. 自己想成為的理想類型是? 是但啦
16. 給關心自己、喜歡自己的人大喊1句吧: 我最重要既朋友係羅麗雅"" 呵呵xD
FOR YAN *
1. 傳俾你既人係邊個? YAN-3-
2. 佢同你既關係? 朋友
3. 寫出你對佢既5個好印象? 身材好 好玩得" +分大方 好斯文
4. 佢對你做過最深刻的事? 踩單車"
5. 佢同你講過最深刻的說話? 我都話唔係鐘意ONION囉... xD
6. 如果佢變成你既情人,佢咩野令你鍾意佢? 索*
7. 如果佢變成你既情人,佢有咩要改? 白返D**
8. 如果佢變成你既敵人,你會對佢做咩? 睥佢..
9. 如果佢變成你既敵人,佢咩野令你咁憎佢? 身材好...
10. 依家你最想佢對你做既1件事? 讀返同一班!!
11. 對傳這份卷給你的人的印象? 斯文
FOR YU..
1. 傳俾你既人係邊個? YU||||*
2. 佢同你既關係? 朋友
3. 寫出你對佢既5個好印象? 成績好 玩得 比我還CRAZY.. 有義氣 不拘小節
4. 佢對你做過最深刻的事? 黑雨個日
5. 佢同你講過最深刻的說話? 頭先個閃電係你頭上-/\-
6. 如果佢變成你既情人,佢咩野令你鍾意佢? 成績好 玩得
7. 如果佢變成你既情人,佢有咩要改? 瘦返D.. -3-"
8. 如果佢變成你既敵人,你會對佢做咩? 睥佢..
9. 如果佢變成你既敵人,佢咩野令你咁憎佢? 成績太好.. 又多仔溝
10. 依家你最想佢對你做既1件事? 讀返同一班!!
11. 對傳這份卷給你的人的印象? 又是成績 ! 哼-/\- |
| 刊登時間︰2006-06-25 10:46 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 40 | »
|