zoe1991
暱稱: 素 .. ..*
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2006-11-28
2006-11-24
2006-11-23
2006-11-22
2006-11-21
文章分類
全部 (197)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 197
留言總數: 227
今日人氣: 2
累積人氣: 12601
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 17 日  星期一 晴天
want't Go Out!

昨晚跟k傾到好夜"'  很想去沙灘!!!!
!又話!!

!!人!!呃!!人!!

今天是YU的生日..
行街wif __YU  YAN  宛  CARLY & 軒!
其實極度唔想行街...  我差唔多日日都去""
本來話去唱k.. . YU又話唔去.. 
又去了MK!       難道真的要1星期去2次ma ???

本來約了1點..  最守時是我-wwwwww-    她們都!
mkc 行到呆晒...   唔想再行... 
我同carly夾$ 買禮物...   次後去了拍貼""
已經   好累!-__________________-    腰酸背痛!
我提議回家!             宛又話要去兆萬""   好悶!
行唔郁啦/333333333333333333333333333\

                      Hapi Birthday For TING!

                                                                           悶!

4個白痴...

( 扭蛋!xD)

經過兆萬見到" 唔知佢想點..    xD

 


 


                   

刊登時間︰2006-07-17 08:39 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 7 月 15 日  星期六 晴天
我 面 前 世 界 極 甜

今日8點起左身...  去田家丙
阿B攞獎"'係陳宅係好大件事...xD
去到都唔算悶既..
細路十分可愛 .. 竟然識唱國歌-0-!
奇怪的是..   D聲同麥兜隻校歌一樣-口-""

( 田家丙!)

( 望左過黎個個..)

  -0-" 仲食?! 人地食完好耐啦...

 

刊登時間︰2006-07-15 03:42 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 7 月 14 日  星期五 晴天
然 而 又 這 樣 地 遇 見


原本今日去沙灘架" 天文台又話有雨..
晚上跟KK通電係決定唔去... 今日又晒到死..
霧水都冇滴!!  PK*=[

今天搭271去TST行街..
上到車見到有個男仔好熟...
見到好似係GARY.. 但係到諗有冇咁岩呀?!
跟住佢落車.. 望左1眼   但又唔肯定
我都冇見過佢真人    係自己認錯...


頭先睇左佢DIARY  先知係佢...
又會咁岩既-333333333333-!    咩世界?!   哈哈xDD
唔好意思嚇親你..xD

今天行左成日十分十分支力
隻腳損晒   銀包真的旱了/3333333333333333333\
今天在油麻地果間拉麵店的拉麵  真的好難食...

刊登時間︰2006-07-14 10:37 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 7 月 13 日  星期四 晴天
悶 熱 時 其 實 只 需 要 冰 箱 

今天非常超級地熱! -oo-
朝早.. 不! 下午訓到12點""好小訓到咁晏...
如果唔係mami打電話返黎叫我食飯 我都唔知訓到幾時...
梳洗之後跑了落去大家樂...   流晒汗...>/\<"

跟住回家換衫同家姐去街.. 汗汗汗!   超級討厭!!!
行行下見到YU姐 .. HIGH得濟叫得好大聲  抱歉!xD
去了買鞋.. 沒碼! = =
之後去圖書館... 星期四   吃了閉門羹!  PK的...
回家去 -___________________________-!

刊登時間︰2006-07-13 07:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 7 月 12 日  星期三 晴天
臨別要在這間愉快的班房起舞

心情唔好唔好唔好!   都係因為成績....   一半都考唔到呀/3333333\
還有中史!   得59分... 去了找MIS NG..

HALF YEAR: 100     ANNUAL:123        PK的!
DOWN down! DOWN down! DOWN down! DOWN down!

今天是F.1最後的上學天..  
但係全班都冇感覺-___________________- ? ( 包括我  )
時間真係過得快"' 我依家仲覺我岩岩先升f.1"
1B十分好"男既十分英俊  笑旦每天不停放送.. 雖然有時很弱智!
女既從不玩小圈子..  F.1上數1數2-w-!    真係好nice!
                                                          感謝1B同學們!


for BiG: 感謝每天陪我出雙入對.. 即使唔同班...
              還有不知什麼時候發神經還要受我的閒氣"
              但你從未跟我鬥氣""在這點你是非常大方"'
              你多說話  但有時吵了些!   很煩  讓人受不了..xD

             其實我 都很小器 對不起 只因常常在你附近 便拿著你出氣
                                                                          anyway thx!

for芷: 朋友中你最懂事最安靜..  也是我最信任的"
           因為只有你最清楚我=]
                                         
                                               叫我發現誰是我的真知己


for Yu: 你有義氣得讓我佩服-3333-  很懂得為朋友著想!
             經常發癲!  1發不可收拾..坐在你旁很委屈..( 笑 )

                                            從來你都撐我 不反顧一句到尾


          
for kk: 我最漂亮的損友!*33*
              經常跟你去街.. 銀包經常旱災!
              又靚又叻... 令我十分妒忌    !          
            
                                     與你玩樂太自由

for Yan: 十分十分大方""
for c tinG: 十分十分小氣! 跟Yan相反..  但你也很可愛..-33333333-

刊登時間︰2006-07-12 05:59 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]