心情唔好唔好唔好! 都係因為成績.... 一半都考唔到呀/3333333\
還有中史! 得59分... 去了找MIS NG..
HALF YEAR: 100 ANNUAL:123 PK的!
DOWN down! DOWN down! DOWN down! DOWN down!
今天是F.1最後的上學天..
但係全班都冇感覺-___________________- ? ( 包括我 )
時間真係過得快"' 我依家仲覺我岩岩先升f.1"
1B十分好"男既十分英俊 笑旦每天不停放送.. 雖然有時很弱智!
女既從不玩小圈子.. F.1上數1數2-w-! 真係好nice!
感謝1B同學們!
for BiG: 感謝每天陪我出雙入對.. 即使唔同班...
還有不知什麼時候發神經還要受我的閒氣"
但你從未跟我鬥氣""在這點你是非常大方"'
你多說話 但有時吵了些! 很煩 讓人受不了..xD
其實我 都很小器 對不起 只因常常在你附近 便拿著你出氣
anyway thx!
for芷: 朋友中你最懂事最安靜.. 也是我最信任的"
因為只有你最清楚我=]
叫我發現誰是我的真知己
for Yu: 你有義氣得讓我佩服-3333- 很懂得為朋友著想!
經常發癲! 1發不可收拾..坐在你旁很委屈..( 笑 )
從來你都撐我 不反顧一句到尾
for kk: 我最漂亮的損友!*33*
經常跟你去街.. 銀包經常旱災!
又靚又叻... 令我十分妒忌 !
與你玩樂太自由
for Yan: 十分十分大方""
for c tinG: 十分十分小氣! 跟Yan相反.. 但你也很可愛..-33333333-
|