2個幾月冇打個qz la>.< 太懶la我
唉,今年又要補考3科'勁煩
點解會有留班制度架?!?!
希望可以升到f.3 同大家一齊
好好笑囉我呀媽
上個月電話費交成5百幾
以為實俾佢鬧到仆哂街
因為之前交4百幾''佢嬲到幾乎想cut埋我個台
唔知今次咩事可以令佢鬧咗幾句
叫我唔好sd咁多........
and then...就冇再話
超正囉^3^happy
`原來回憶也可以很快樂(★`)
`想起我們的回憶`同時眼淚也在流;'(❤)
一開始只想找個人來娛樂自己,誰料我真的喜歡上你
小d傾電話, 小d sd sms I maybe can do it for only this month 電話費貴...貴...貴$4xx (一個月多個一個月) 死得 激嬲咗呀媽
小d傾電話, 小d sd sms
I maybe can do it for only this month
電話費貴...貴...貴$4xx
(一個月多個一個月)
死得
激嬲咗呀媽
2月11號 去``左`VICKY屋企整野食. 藍莓芝士CAKES
VICKY話我似馬嬲LO.
比綠帽我帶....
蕉左`LO.
唔開心..
之後D由就叫左PIZZA食
由VICKY媽媽叫外`賣....
食到好飽飽,
VICKY工人整曲奇食.
好味呵XP.
多謝SD SMS同我講生日快樂GE人.!_!
我好`愛你地呵XDDD
THX ANGEL 12點就SD比我呵XD.
Sammi Wut 生日快樂呀''''
唔信我米唔好俾我默囉,直接俾0分我囉,駛唔駛特登攞起我本書睇下我張枱有冇寫野呀!!!做老師做到你咁,好差勁囉,